Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
38898 MB-MTX 13-9-2006 21:19 Elektronica Forum 727 8

Topicpost
Gepost door: MB-MTX Gepost op: 13-9-2006 21:19
h0i
ik heb een probleempje met mijn Honda MTX OT, maar weet niet wat het probleem is.
een hele tijd terug heb ik mijn bougie vervangen van een B7HS naar een B8HS. Tot die dus na een 1 of 2 maanden het heeft begeven want ik begon te vlammen uit me uitlaa (opzich wel gaaf ) maar echt normaal? Nee. Destijds had ik nog geen benul wat het was, dus had ik mijn onsteking gechecked op speling etc. wat niet het geval was dus daar kon het niet aan liggen. Toen heb ik weer mijn oude B7HS erin gedaan omdat hij nog wel werkende was en ik zo snel ff geen andere bougie was. Daar heb ik nog 2 weken mee rondgereden, tot me vandaag hetzelfde overkwam (wat ik dus d8) dat mijn bougie weer stuk was omdat ik begon te knallen uit mn uitlaat. Daarna wilde mijn motor ook totaal niet meer starten. Wat bij mij vorige ervaring nog wel mogelijk was. Raar maar tog... Dus ik mijn bougie weer verwisseld in een splinter nieuwe B7HS en nog steeds wil hij niet starten.
Ik ben nu echt de kluts kwijt en heb geen idee meer wat er aan de hand is, want mijn ontsteking heb ik 2 weken geleden gechecked en die was gewoon nog perfect. Ik snap er geen moer meer van
ik hoop dat je me kan helpen, anders kan ik dat ding weggooien!
Met vriendelijke groet

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved