Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
38715 markieej 4-9-2006 18:51 Technical Forum 2234 29

Topicpost
Gepost door: markieej Gepost op: 4-9-2006 18:51
beste mensen,
sinds eigenlijk vandaag pas merk ik dat de brommer heel raar aan het doen is. het gaat over een yamaha tzr50 uit 2005. de uitlaat is ontgrenst en gaat volgens de teller 75 en rijd op de benzine super plus (98). sinds ongeveer vandaag dus merk ik ineens op dat hij eigenlijk niet echt bepaald harder gaat dan 50, met klein beetje mazzel trekt hij door tot de 55 en zit dan in de 4de versnelling, ga ik dan weer doorschakelen trekt hij het niet meer. de brommer rookt ook als een tierelier. net als een koude motor waar net de shoke flink lang op aan heeft gezeten. wat ik ook hoor is als ik de koppeling intrek en hem in zijn vrij houdt, maar de motor een ander geluid dan als ik hem in zn 1 zet. terwijl ik de koppeling in heb genomen. wat ook raar is, is dat de brommer vaak vanaf de 6k begint harder begint te trekken, maar zelfs bij in zijn 1 is dit niet meer het geval en trekt maar langzaam door. zoals ik al zei: ik rijd 98 en heb er pas nieuwe olie in (trek nu niet meteen aub de conclusie dat het de olie is) zou dit iets met een beginnende vastloper te maken kunnen hebben? de kilometer stand is 7800. niet zo hoog, dus lijkt me sterk dat ie al zo snel vastloopt. ik heb echt geen flauw idee wat het is.
hopelijk weten jullie meer.
groetjes mark

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved