Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
38578 BlackIce4 26-8-2006 21:30 Elektronica Forum 626 11

Topicpost
Gepost door: BlackIce4 Gepost op: 26-8-2006 21:30
duuuhhhs... ik wil graag knippers hebben op mn broem dus hebik die gekocht. nouw zijn dat alleen wel 12v knippers dat werkt dus niet op 6v. opzicht niet zon probleem je vervangt zo de boel door 12v mbv de faq. maar moet je dat ronde geval wat volgens mij de knipperautomaat is dan ook vervangen? nou das dus vraag 1 nu de volgende. ik heb dus zon lichtschakelaar waar niets inzat bij de toeter. ik dus ff naar kameraad en uit een oude schakelaar dat spul eruit geprutst. nu zitten er 3 draadjes. 1 zwarte en 2 groene. 1 van die groene bevestig je aan de binnenkant van de schakelaar als aarde zegmaar. die staat in contact met de andere groene. die 2de gaat als je de toeter indrukt dus door naar de zwarte. als ik dus de zwarte op de min aansluit van mn toet en daarna de plus naar de rode draad aansluit die normaal gesproken op de plus van de accu zit (nu dus niet want een accu hebbik niet)moetie werken?
en nu de derde... was da ik heb namelijk twee vrouwtjes die zwart zijn. 1 vant contact en 1 van de kabelboom. maar ik heb maar 1 mannetje en nu ziek dat vage ding staan.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved