Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
38492 | sadkingbilly | 20-8-2006 21:20 | Begin Forum | 6403 | 48 |
Topicpost | |
Gepost door: sadkingbilly | Gepost op: 20-8-2006 21:20 |
Hallo allemaal, Ik heb me geregistreerd omdat ik sinds enige maanden op zoek ben naar een chopper voor woon/werkverkeer (binnen Zwolle). Ik heb ondertussen een aantal opties gevonden waaronder via kostshop.nl en mrcshop.nl en de groothandel asiangear.nl, die willen me bij wijze van uitzondering ook direct leveren. De prijzen vallen allemaal rond de 1000 euro voor een normaal formaat 4-tact chopper dus dat maakt niet veel verschil. Kan iemand (of meerdere mensen) suggesties doen welk merk + type het best rijdt, stevigst (minst "plastic" ) is, zuinig rijdt, weinig herrie maakt (belangrijk!) en wat ik beter kan laten staan? Ik ben zelf 1.89 lang, mijn vrouw is 1.78. Beiden zullen we er regelmatig op rijden hoewel ik de meeste kilometers zal maken, ik wil er ook "plezerritjes" op gaan maken! Ik heb al eens op een mini/midi chopper gezeten en dat rijdt wel grappig maar ik zie mezelf er nog geen 150 km op rijden op een mooie zondagmorgen, bovendien geen wegtoelating.. (ik zou graag die OC Chopper rijden maar zelfde verhaal helaas..) Alle tips/advies etc is van harte welkom! Dit bericht is gewijzigd door sadkingbilly op 20-8-2006 om 21:21 uur. |