Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
38478 | Burningtux | 20-8-2006 1:23 | Technical Forum | 871 | 8 |
Topicpost | |
Gepost door: Burningtux | Gepost op: 20-8-2006 1:23 |
hey, ik wel ff weten wat jullie er van denken. Ik rij met een Nsr met een leuk setupje: -malossi 46.3mm -delorto 21mm -tecno uitlaat -tnt kelk (niet echt van belang, maar toch ) Momenteel rij ik met sproeiertje 115 keihin maat, mijn bougie heeft koffie met melk kleur zoals het hoort. Ik smeer tussen de 2 en de 2.5% castrol Scoot-R olie. Ik was lekker aant het cruisen, gas 1/4 open aan 80 per uur ongeveer. 2 à 3 kilometers lang. varierend van 10k tot 12k rpm. Wanneer ik dus moest remmen, en terug wou vertrekken men compressie weg. Ik rij door naar huis, wat nog redelijk ging zolang ik boven 4k rpm bleef. Cilinder eraf gehaald, redelijke staat. Stukje zuigerveer van de zuiger, overgebleven zuigerveren waren veronderstel ik door een warmloper die ik ooit gehad heb blijven hangen aan de zuiger. Nu is mij vraag, neem ik beter sproeiertje 120 of grotere eventueel, of is het beter om iets meer te smeren. met gas 1/4 open komt er dus ook niet veel olie mee... Iemand raad? Natuurlijk ga ik eerst mijn zuiger vervangen Dit bericht is gewijzigd door Burningtux op 20-8-2006 om 1:25 uur. |