Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
38327 2Tone 8-8-2006 22:51 Begin Forum 1535 33

Topicpost
Gepost door: 2Tone Gepost op: 8-8-2006 22:51
beste,

Heb paar maanden geleden Honda mb-50 gekocht
had er nooit problemen mee tot over 2 weken geleden. Wat ging er mis...? Hij startte altijd vanaf de tweede kick maar nu wilde hij het nooit lang uithouden, na een km ofzo, viel hij stil... moest ik ffkes wachten (sigaretje roke) en dan kon ik weer kilometer verder, kreeg hem dan ook moeilijker gestart (met chocke op en heel rustig gas opbouwen). Nu start hij helemaal niet meer... heb carb al uitgekuist maar heeft niets geholpen, ook bougie vervangen maar helpt niets... misschien men onsteking versprongen door het lang rijden in hoge toeren ofzo?
Kunnen jullie me misschien verder helpen? Heb al heel wat info van het forum, maar zou niet weten waar het aan kan liggen?


Als jullie nog meer info willen, mag je het mij natuurlijk altijd vragen.

Pz and Love


----------------
--------------------------
------------------------------------------

heb zojuist de cilinder gedemonteerd en niets van krassen ofzo gevonden ook niet op de piston, zag er allemaal nog zeer nieuw uit. Nu ik heb hem aan aan het duwen geweest (wist niet dat dat ging...) en nu werkt men contactlampje wel maar valt na een tijdje weer weg. (nu ik denk niet dat daar iets mis mee is...)
Nu had ik mijn carbu er nog eens afgehaald en bekeken maar nu schokt mijn kabeltje altijd terug uit mijn handvat of terug uit mijn carbudop...?
Weet iemand nog raad wat er aan kan schelen en wat ik kan doen aan die terugslagend gaskabeltje?...

merci

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved