Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
38304 | Name of Steel | 7-8-2006 8:20 | Technical Forum | 4010 | 40 |
Topicpost | |
Gepost door: Name of Steel | Gepost op: 7-8-2006 8:20 |
Hey pplz Ik heb nog zo'n 4-takt blok liggen. deze wil ik op een frame bouwen enzo. maar zou het leuk zijn even wat meer guts te krijgen. Ik zat eigenlijk met het idee om er Nitro in te gooien maar dan heb ik de volgende vragen: 1: is het mogelijk ( ja denk ik zelf wel ) 2: kleppen? moet daar wat aan veranderd worden, misschien sterkere en strakkere klepveren? 3: zou de kruk et houden? of moet ik een 110cc kruk kopen 4: misschien andere lagers? 5: sproeier veranderen? 6: koeling? moet ik meet geforceerde koeling hebben, of moet ik een waterkoeling erop maken 7: olie, ik gebruik nu 10w40w Expulsa.. kan dat blijven? 8: zuiger/veren? moet waar wat aan gebeuren 9: mengverhouding benzine en nitro? 10: Om een snelle pick up reactie te stimuleren zou ik de zaak ook wel met wat gas willen bijvullen, dus benzine, nitro, gas en lucht.. zou het nog verbranden.. kan in het gas gewoon in een powerfilter kunnen laten verdampen? en komt het ook echt in de motor, of zal het al vervlogen zijn voordat het de cilinderkamer in komt?? DANK!!! Het is trouwens een Immitatie blokje, Honda blokken word bij mij niet mee gekloot!!! Dit bericht is gewijzigd door Name of Steel op 7-8-2006 om 10:00 uur. |