Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
38291 | sproeiertje | 5-8-2006 20:41 | Uiterlijk Forum | 957 | 8 |
Topicpost | |
Gepost door: sproeiertje | Gepost op: 5-8-2006 20:41 |
hallo allemaal, de meeste zullen mijn gpr wel kennen en hier is de "opknap page" er van opknap project maar iedereen wie het gevolgd heeft weet ook dat er wat schade ontstaan is... in iedergeval ik had het ff gehad met brommer, maar nu ga ik met goede moed verder. ik wou gaan sprinten en wel verstaan met deze setup. Hebo Ng Goot pro race uitlaat 28mm keihin immi hpi 04/05 rito krukas polini 5 plaats vl 6 membraam mrd spruit Deze cilinder had ik gekocht van Erik,samen met de mrd,vl6 en de 28 immi en ik had de uitlaat gekocht van de heer izzy maar vervolgens surf je een beetje op marktplaats en wat zien we daar? http://koopjes.markt...3D&df=1&fta= van deze meneer "ed"(edsel) kon ik dus een gloednieuwe hebo manston 2 kopen, voor een heel schappelijk prijsje, toch maar doen he? keihin immi toen maar een rotor gekocht voor een leuk prijsje en ook niet echt oud jah ik weet er zit een gatje in mijn rotor, is een gietfout. de setup gaat worden: hebo manston 2 (Goot) pro race uitlaat 28mm immi tijdelijk vl6 incombo met mrd maar komt conti of goot membraam rito as (gebalanceerd) polini 5 plaats uiterlijk ben ik ook mee bezig ![]() de schadekap die mooie ja. die heb ik inmiddels gemaakt en moet alleen ff gemat worden en geplamuurd en kan gespoten worden. en ik kon ook nog voor een leuk prijsje een willy hurbert mono seat kopen. Maar gaat denk ik ook nog aan verbouwd worden. maar anyway de gpr is helemaal gestript en meer foto's volgen snel ![]() ik had op appie forum een aantal maanden geleden dit laten shoppen misschien een id? 8-)[ appie forum weer een update 5 aug 2006 ff lope klote met mijn laatste aanwinsten |