Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
38199 highwaychile 30-7-2006 1:47 Begin Forum 8430 46

Topicpost
Gepost door: highwaychile Gepost op: 30-7-2006 1:47
Ik heb een honda mbx gevonden op internet, vandaag ben ik deze gaan bekijken en heb er ook een proefritje mee gemaakt. Alles leek wel goed in orde te zijn maar aangezien ik nooit eerder een schakelbrommer heb gehad kan het mss toch zijn dat ik wel wat dingen over het hoofd heb gezien. Hij zou hem na het weekend komen brengen en dan ronden we de verkoop af maar wegens ontbreken van ervaring begin ik nu te twijfelen. Mijn vraag is nu: waar dien je bij zon brommer zeker op te letten? Wat zijn de positieve en negatieve punten van een MBX?

Ik heb het volgende zowat gecontroleerd: roestplekken algemeen en vooral op het chassis, achterbrug en uitlaat, electric leek in orde (lichten enz...), in neutraal en tijdens testrit wat op toeren laten komen en geluisterd of er geen onregelmatigheden waren, gekeken of hij geen olie lekt, kleur van rook uit uitlaat, remmen en veren getest.

alle info zou zeer welkom zijn en alvast bedankt.
Ik voeg nog even de adverentie erbij.

De advertentie:
Honda MBX 50cc rothmans
Honda mbx 50cc rothmans volledig opgekuist en in goede staat. Motor goed onderhouden. Rijd 95km/u. Trekt enorm snel op. Met afstellng. Nieuwe ketting-tandwielen. Weg wegens aankoop moto.

Prijs: â,¬ 625,00
Type: Aangeboden
Merk: Honda
Bieden: Ja
Type(nummer): mbx
Cylinderinhoud: 50cc (normaal)
Foto:

Dit bericht is gewijzigd door highwaychile op 30-7-2006 om 1:53 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved