Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
3818 Woeter 10-5-2002?19:36 Main Forum 747 16

Topicpost
Gepost door: Woeter Gepost op: 10-5-2002?19:36
Ik ben de afgelopen week op vakantie geweest, en jawel, met de brommer!!!
We gingen met de hele familie en ik had zin om met de brommer te gaan, ik heb het vorig jaar ook gedaan, en het is echt aan te raden.
Ik woon in Ermelo en we gingen op vakantie in Mechelen, dat is onder Maastricht. Vorige week vrijdag erheen gereden, onderweg ff een small meeting gehouden met Nikos, Frank, Oscar O en een of andere weirdo met een beetje Jochem rijstijl
frank was gewoon over de snelweg gekomen op de motor van ze pa!! zieke gast maar het was wel lachen, Nikos heeft een erg mooie NSR btw
uiteindelijk was de heenweg 300 km, ik heb 3 keer getankt. daar heb ik ook nog eens 40 km gereden, ff naar drielanden punt geweest en naar de supermarkt enz enz.Ik vertrok om 9:30 en was er om 7:00. vandaag dus terug gereden, weer 300 km, alleen vandaag een stuk sneller, ik heb maar 20 minuten stilgestaan denk ik en voor de rest aan 1 stuk doorgereden, van 10:00 uur tot 17:00 uur.
dad dus 640 km in 1 week, en helemaal zonder pech!! wel knap van me tsx
Dit 80cc blok is echt betrouwbaar, ik heb er nog nooit mee stilgestaan, wel wat probleempjes ed maar niks ernstigs.
Ik had ook nog een meeting willen doen in Heerlen met Joep NSR, die woont in mechelen en met mtx swiss en michael, maarja die joep heeft mij niet gebeld en ik had zijn telefoon nummer niet, maarja volgende keer beter :S
Maar het is echt heel leuk om te doen en echt aan te raden!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved