Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
38115 | Frysk | 24-7-2006 18:16 | Meeting Forum | 9632 | 136 |
Topicpost | |
Gepost door: Frysk | Gepost op: 24-7-2006 18:16 |
omdat ik binnenkort ga verhuizen zit ik er aan te denken nu ik hier nog woon een meeting te houden. Voor degenen die niet weten waar achtkarspelen ligt (de gemeente) het dorp waar je wezen moet ROUTE WORD ANDERS VOND HET WAT EEN TE KORTE ROUTE route wat ruig beetje slecht gedaan (2km vanaf dorp een lijn ) drogeham --> kootstertille --> schuilenburg --> eestrum --> Zwartkruis --> twijzelerheide --> buitenpost --> surhuizem --> surhuisterveen --> opende --> surhuisterveen --> Harkema --> Drogeham. Drogeham -> Vertrek vanaf mijn huis Kootstertille -> doorrijden naar schuilenburg over schelpenpad eestrum -> doorrijden naar de koaten zwartkruis -> Even warm eten bij een havenrestaurant twijzelerheide -> ff bij de pomp lang voor benzine buitenpost -> snel doorrijden naar blauwverlaat ivm politie... surhuizem -> richting surhuisterveen surhuisterveen -> naar opende opende -> ff rondrijden niks bijzonders verder surhuisterveen -> terugweg van opende Harkema -> gewoon opweg naar d'ham Drogeham -> ff naar sprintplek even beetje sprinten en daarna naar benzine pomp (wel olie meenemen + pasje) einde meeting restaurant !! DUS GELD MEENEMEN ! ZONDAG 6 AUGUSTUS MEETING dingen die handig zijn om mee te nemen Volle tank genoeg geld voor eten goed humeur een goeie brommer verder nog wat kleine regeltjes we houden de snelheid van de sloomste brommer aan of 45 kph er zijn natuurlijk genoeg stukken waar je niet bang hoeft te zijn voor auto's etc dus daar mag je gas geven (wel wachten) voorzichtig rijden beetje fatsoen is gewenst verder ga los :P ooh ja voertuig waar ik mee ga is de brommer allertijden :P Vespa ciau (ivm NSR uit elkaar en vespa voor 35,- gekocht ) ok om ff wat feitjes bij elkaar te zetten Datum : Zondag 6 augustus 2006 Plek : Mijn Huis in drogeham (ff inboxen voor adres en tel nmr) Dingen die mee moeten : Geld, Benzine, goed humeur, goeie brommer Sprintplek : Jan-Gerkes weg in Drogeham Tijd : tussen 12 en 1 uur hier wezen Geld : genoeg om te vreten.. We eten bij Zwartkruis dus daar kun je lekker eten DIT IS DUS BELANGRIJK OM TE ONTHOUDEN Ik (Frysk) --> Kawasaki AR50 Sybrand (sypie_honda) --> Honda MB50 Jan willem (ikkejw) --> Peugeot 103 electronic renier (nsrtigerfreak) --> honda NSR Max (Sicktripper) --> Honda NSR Sietse (honda-mbx) --> Honda NS1 Sjoerd (Splendid) --> honda MTX/CRM Jan-willem (Chineesboer) --> Honda MT jeffrey (jeffreyyy) --> Aprilia RS Calvin (honda_freak25) --> honda NSR Almer (Almer) Kreidler het huis Bel - Email - Inbox - Reageer hier maar Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 2-8-2006 om 22:01 uur. Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 4-8-2006 om 15:24 uur. |