Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
37872 Trax 7-7-2006 18:44 Meeting Forum 23764 558

Topicpost
Gepost door: Trax Gepost op: 7-7-2006 18:44
Incorporation with: king of the hill




Inleiding:
Na Nederweert meeting 1 moet er maar weer eens een vervolg komen. Vorige meeting was met 17 man een redelijk succes ondanks het slechte weer.

vorige meeting: klik


Locatie:
plaats waar meeting gehouden zal worden, PRIVE TERREIN dus geen last van ongewenste gasten. Het adres is Kerkstraat 86a, het is makkelijk te vinden en je kunt in het dorp vragen als je er niet aan uitkomt na bouwbedrijf Scheijven

Even de huisregels want het is eigen terrein:

- Geen geburn/onnodig remgebruik. (kiezelen)
- Geen onnodig lawaai in woonwijk.
- Iedereen die niet normaal doet mag vertrekke.
- Geen lekkende brommers mits je er iets onder legt is het geen probleem






Heb leuke locatie voor sprinten, zeer rechte weg, afgelegen dus geen last van ander verkeer en ongewenste gasten


Verder ook nog een leuk optioneel sprintstuk wat bijna langs het andere licht, deze schijnt beter wegdek te hebben :P




Datum:
Zondag 17 September
13.00 aankomsttijd
14.00 tourtochtje

Kosten:
Je kan het beste altijd wat geld meenemen voor benzine, olie en eten onderweg. Misschien als iemand een goed idee heeft kunnen we ook een activiteit ondernemen.



Activiteiten:
De meeting zal beginnen op een privé plaats blijft. Ik denk dat we hier zo beetje een half uur wachten op mensen die belangstelling hebben en praten wat bij.

Daarna zullen we een stukje gaan rijden. de snelheid wordt uiteraard aangepast aan de "sloomste" van de groep. Voor het tocthje zat ik te denken aan een 50km wat ik wel netjes vindt met een paar pauzes tussendoor. Zal proberen ook een leuk bospaadje te zoeken voor de cross fanaten onder ons en wie niet wilt raggen kan over verharde weg rijden.

Als het mogelijk is en er belangstelling voor is probeer ik een datum te plannen waneer er een cross in de buurt is dat we daar kunnen gaan kijken of zouden kunnen gaan karten bij belangstelling.

Op het laatste stel ik voor om toch even de competitie aan te gaan met je rivalen en dan even een leuk recht stukje weg uit te zoeken om te sprinten.


Dit bericht is gewijzigd door Trax op 25-8-2011 om 17:12 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved