Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
37868 | jeffreyyy | 7-7-2006 14:50 | Technical Forum | 684 | 1 |
Topicpost | |
Gepost door: jeffreyyy | Gepost op: 7-7-2006 14:50 |
ik ben weer bezig met me rs50 maar ik krijg de koppeling niet goed. me binnehuis en buitenhuis kunnen bewegen naar voor en achter ? hoort dit te kunnen ? want ik krijg de moer niet strakker,dat ding staat echt goed vast. en als ik die platen erin doe en de deksel erop dan kunnen de platen bewegen , volgens mij hoort dat niet te kunnen toch ?.. hoe kan ik dit fixxe ? want die binnenhuis moer met borging kan echt niet strakker :S zijn foto's nodig ? want dan upload ik ze eff... en hoe zit het met die verstelbare schroefdraad... ? het maakt niet uit hoever ik die indraai of uitdraai hij blijft hetzelfde ( op die deksel ) hoop op makkelijk antwoord dan kan ik weer verder ![]() bij voorbaat dank... sorry voor de kut kwaliteit maar dan heb je een idee hoe het eruit ziet als je niet bekend bent met am5/6.. en kan iemand me precies uitleggen hoe die platen nou moeten want er staat wel nummers op een een naampje ofzo maar verder word ik er echt niet duidelijk uit... ![]() ![]() Dit bericht is gewijzigd door jeffreyyy op 7-7-2006 om 15:00 uur. |