Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
37794 | dippas | 1-7-2006 22:00 | Begin Forum | 6428 | 33 |
Topicpost | |
Gepost door: dippas | Gepost op: 1-7-2006 22:00 |
maar hier is mijn vraag dan : mijn dt reed toen ik hem kocht goed (vonk alleen matig ) blok laten reviseren en zelf 70 cc der opgezet en 20mm carb en gianeli uitlaat . nou alles in elkaar maar naa een moeilijke start deed die het . nou verder in elkaar gezet en beginnen met inrijden . nou kwartier wezen rijden ff neer gezet . 2 uur later wou ik nog een rondje rijden ff weg geweest knapt de ketting :( ik naar huis lopen . nu is die ketting gemaakt en wil ik weer weg wilt die niet starten . ik bougy nakijken voor een vonk (maar die was al zeiknat omdat die verzopen was ) maar niks . andere bougy der in kwam der een heel klijn vonkje van af stelde niks voor . die der weer in weer niks , ik die bougy in de tomos geprobeerd dikke vonk bij dat ding . nu is dus de conclusie dat die heel slecht vonkt . de bobine is al eens vervangen en heb de bonine van de tomos geprobeerd maar ook een lichte vonk . nu hoorde ik alleen dat het dan nog de ontstekings spoel kan zijn . maar kan het dat zijn als die stuk is dat die maar een hele lichte vonk geeft of dan helemaal niks ? en volgens mij heeft de mijne een cdi want hij heeft zon ontsteking . hopelijk geef ik jullie genoeg info zo van mijn probleem . gr robin |