Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
37692 curtis 26-6-2006 20:23 Begin Forum 4341 5

Topicpost
Gepost door: curtis Gepost op: 26-6-2006 20:23
Hallo mensen,

Ik heb een tomos quadro van het bouwjaar 2001 en ik heb het volgende probleem.
Onder de stoel zit een accu en op de positieve draad zit een zekering, daarna loo die draad naar de schakelaar en van de schakelaar gaat de rode draad weer terug richting van de accu (+) en daar gaat die via de zekering en word een gele draad.
Die gele draad loo naar beneden waar alle kabels zit en daarna split de gele draad in twee ander gele draad.
Gele draad nummer 1 gaat naar de lamp swith en de andere gaat richting van de blok.
Wat ik heb gemerkt is dat de stroom loop gewoon goed naar de lamp swit en zodra ik de gele draad die naar (achter de caburator) zit gaat me zekering kapot.
Ik zit al dagen bezig en kan dit niet oplossen.
Wat ik ook merk is dat de koplamp en de achterlamp gewoon aan en uit gaan via de lamp swith en dat de grijze draad die van de lamp swith naar de achterlicht gaat wel stroom erop heb. Daarna zit er geen stroom meer op.
De achterlamp onder alleen werk en de bovenste die volgens mij de remlicht is werk niet ook de knipperlichten en toeter werken niet.

Enigste draad die stroom erop zit is de gele die naar de lamp swith gaat en die grijze die van de lamp swit naar de achterlicht gaat.
de andere gele draad die wel stroom erop heb, maar die naar de blok gaat maak alles zekeringen kapor zodra ik het aansluit.

Wanneer heb ik stroom op de kabel van de contact slot??????

Help me want ik kom niet eruit wil die tomos gewoon weg gooien zo zat ben ik.

thanks,

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved