Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
37653 | mbx_fun_thomas | 25-6-2006 11:58 | Begin Forum | 1141 | 9 |
Topicpost | |
Gepost door: mbx_fun_thomas | Gepost op: 25-6-2006 11:58 |
hallo , zoals ge ziet is honda mt5 projectZOR ook van temse en ik ook dus twee mt's in één dorp ![]() ![]() ![]() ik ben dus van plan mijn honda mt die ik paar maand geleden gekocht heb helemaal herop te bouwen de setup : 50 of 70cc moet ik nog kiezen 20mm mikuni externe sproeier van BlackIce4 12V bedrading honda mbx kleurenkiezing : zwart frame achterbrug en velgen rood : tank , achterkap , voorkap , VSPB , zijkappen ik zal maar beginnen bij waar ik begonnen ben. zo was mijn mt'je toen ik hem gekocht heb was echt een wrak veel blutsen overal in en wiellagers versleten roestvorming overal 25 maart 2006 zoals je ziet compleet uit elkaar toen besloot ik snel lagertjes te kopen en nieuwe voorwiel as en achterwielas een maand later stond hij zo 30 april 2006 2 mei 2006 ik heb reeds het kader zwart gespoten nog geen fotos volgen nog in nieuwe updates 4 juni 2006 naar chromage mossu om mijn achterkap te gaan zandstralen direct in de primer gezet 15 juni 2006 tank is binnen bij sander om te stralen en plamuren 20 juni tank is zeer mooi gedaan staat in de grondlak en de kleine blutsen moeten nog afgewerkt worden fotos volgen nog |