Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
37640 | steven-o | 24-6-2006 12:53 | Technical Forum | 10174 | 92 |
Topicpost | |
Gepost door: steven-o | Gepost op: 24-6-2006 12:53 |
yes.. mensen na lange tijd weer een update!!! foto's van lage kwaliteit, van het weekend betere!!! de uitlaat is nu alleen nog gelast en ga ik morgen ''opblazen'' hieronder de resultaten dus dit is nog steeds nietecht het gewenste resultaat.. maar hij is deze keer weer mig/mag gelast.... had geen geduld meer er komt hierna dus nog een uitlaat, maybe rvs.. dat zie ik nog wel. de volgende word wel 100% zeker weten ge tig last! vragen en opmerkingen welkom he, ik post hier wat foto's van mijn hydroform projectje het begon allemaal toen ik heeeele tijd geleden het topic hier op bf zag. ben toen de sites gaan bekijken van mensen die ook uitlaten hydroformen. ik heb het altijd al is willen proberen, maar het kon niet. was niet in het bezit van een las apparaat enzo... nu werk ik al een tijdje op de schade afdeling van een vrachtwagen bedrijf, en kan daar dus alles doen: materiaal, lassen, en op druk zetten. ik wil nog wel even zeggen tegen de mensen die zoiets hebben van: dat wil ik ook wel is doen.. pas op, het is meer werk dan je denkt.. en ga er niet naast staan als je hem onder druk zet, kan gevaarlijk zijn nja genoeg gelul, hier zijn de foto's niet op de las letten! ik heb deze uitlaat migmag gelast, dit is ook maar een test uitlaat! ik heb deze keer dus 1 mm plaat gebruikt en mimag gelast, dit geeft niet helemaal het gewenste resultaat! de volgende uitlaat die ik ga maken word van 0,8 mm plaatstaal en word tig gelast voor mooier resultaat NIEUWE foto's edit: plaats ff reacties wat je ervan vind en waarom, en vooral reageren als je ook al is iets als dit hebt geprobeert, ben zeer benieuwd Dit bericht is gewijzigd door steven-o op 24-6-2006 om 12:54 uur. Dit bericht is gewijzigd door steven-o op 7-9-2006 om 22:27 uur. Dit bericht is gewijzigd door steven-o op 8-9-2006 om 18:01 uur. |