Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
37632 | -Wheelie-Johie- | 23-6-2006 17:50 | Uiterlijk Forum | 3617 | 40 |
Topicpost | |
Gepost door: -Wheelie-Johie- | Gepost op: 23-6-2006 17:50 |
gallery is saai en projecttopic is stoer mtxje gekocht: Nou ik kon er dus een uitlaat opzetten carb en onsteking en dan mee rijden maar dat is toch niet echt alles. Dus maar gelijk de eerste dag alles uitelkaar getrokken. Zat toen in me examentijd dus echt veel kon ik er niet aan doen. blokje had lagerspeling dus uitelkaar gehaald meteen eerste shit besteld: Toen begon het hele gedonder, velgen waren van ze lang zal ze leven niet meer mooi te krijgen dus besloten andere te halen. Had in me vorige project al mb wielen gezet dus wou nu wat anders, ns1 wielen deed Mcdronkz al in ze mtx-ot. Ik vond schijfrem ook weer teveel werk en beschik niet over een lasapparaat. Heb toen een 18 inch 2,5 alu velg gekocht met spaken erbij. Spaken was niks mee te doen helaas(dom van mezelf). Van Leen heb ik een compleet derbi alu achterwiel gekocht. Dat is een 2,15 x 18 die heb ik ontspaakt. Ik vond de originele mtx voornaaf niet tof omdattie aan 1 kant kleiner is. Dus een mt velg gekocht en daar een slijptol doorheen gehaald, alleen naaf nodig Na wat photoshoppen bleek dat de wielen zwart moesten worden en kappen en tank worden rood! breed stuurtje gekocht: Per toeval vond ik een mt blokje voor paar eurootjes dus ff meegenomen, kom ik thuis zie ik dat dit blokje de voorste ophangpunten heeft(wat het blok wat ik al had dus niet had! Dus besloten die carters te gebruiken en de 5 bak daarin te knallen! blokje gespoten en ook de 50cc eurocilindro: Frame velgen en naven laten coaten en brug laten lassen zodat je niet meer van die doppen in de trapassen hebt. De brug, voorpoten en veer zelf gespoten: kapje gekocht: RVS spaken ook binnen en direct alles zelf ingespaakt: Ben er achtergekomen dat me stuuruitslagstop eraf is:a net alles netjes gecoat en moet nu dus weer aangelast worden 30-6 -vandaag lagers in carters gebakken, maar had geen tijd meer dus niet blok helemaal in elkaar gezet. -stuurstop is gelijmd met 2 componentenlijm, zit wel vast genoeg denk ik. -3.50x18 band gekocht voor de voorkant achter komt kenda 110/80/18 omdat ik niet zeker weet of een 5.10 x 18 gaat passen achter -tank is deels gespoten, de kleur rood is precies wat ik wou. -velgen opgehaalt, die zijn klaar nu, banden kunnen erop. 26-7 er zijn inmiddels al wat kleine dingen gedaan: -banden erop gelegd -voorvork en achterbrug zitten erin -achterveer opgespannen -blok klaar -stuurstop zat niet goed vast met 2 componenten dus is gelast, nu dus helemaal perfect -vandaag nog achterwiel erin gepast en begonnen met de draadboom Dit bericht is gewijzigd door -Wheelie-Johie- op 23-6-2006 om 17:56 uur. Dit bericht is gewijzigd door -Wheelie-Johie- op 30-6-2006 om 18:37 uur. Dit bericht is gewijzigd door -Wheelie-Johie- op 26-7-2006 om 19:52 uur. |