Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
37530 | Hells Hobbit | 17-6-2006 23:24 | Elektronica Forum | 3377 | 31 |
Topicpost | |
Gepost door: Hells Hobbit | Gepost op: 17-6-2006 23:24 |
jawel, nog een project en ik heb het al zo druk. ik had gezeik met mijn licht installatie op mijn yamaha dt50mx en daarom heb ik besloten alles op de accu te doen. alleen die laad ik dan bij via het stopcontact. omdat dat ruk is wil ik gewoon een stekker aan me brommer maken die ik in een haspel kan proppen. de stekker zit dan aan een 4penlite batterij lader, met daarin van die extra zware 2100 mili ampère ofzow penlites. zodat ik gewoon mijn brommer in de schuur kan zetten stekker erin en klaar is kees. (van die dingen die je niet kan overladen) dan heb ik nooit meer gezeik. ik bouw dan meteen even een spannings meter in me zeikap zodat ik altijd kan aflezen hoelang ik nog verlichting heb. dit had ik dus bedacht. omdat mijn dt al zwart en misterieus is (zie foto) heb ik beslote er maar een beetje een knightrider van temaken, dus veel knopjes en stroom shit. enkele ideeën 12v aansteker plug onafhankelijke op afstand bedienbare koplampen spannings meter in de zijkap de good old fiets km teller beetje fancy inbouwen en qua voeding aansluiten op die penlites morgen even kijken hoeveel watt me lampjes zijn en hoeveel die batterijen leveren enz, en dan een vriend van me die electro techniek doet aan het rekenen zetten. volges mij moet het toch wel een paar branduren op kunnen leveren. en waarom doe ik het? om van het gezeik af te zijn, met gelijkrichters, spannings regelaars, uitgedroogde kabelbomen, doorbranding door tuning -> extra toeren, kokende accus, overspannen schoonmoeders en weet ik wat check je later, homys for life (nee er komt geen bewegend lampje onder de koplamp) Dit bericht is gewijzigd door fseend op 17-6-2006 om 23:27 uur. |