Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
37485 | The Prophecy | 14-6-2006 18:59 | Begin Forum | 2363 | 22 |
Topicpost | |
Gepost door: The Prophecy | Gepost op: 14-6-2006 18:59 |
Hey, Jullie zullen vast wel gek van me worden, maar.. En ja, ik heb mijn lesje wel geleerd dus alleen wat hulp graag en geen commentaar ![]() nou, ik heb dus wat boetes lopen op mijn brommer, maar de agent etc weten er verder niks van (ze weten alleen dat het een Honda MB-5 is, maar hebbe verder het framenummer etc etc niet opgeschreven) hebben boetes uitgeschreven, gezegd dat ik het via post thuis krijg, en verder hebben ze me met brommer weg laten gaan. maar nu wil ik mn brommer verkopen, maar heb boetes (nog) niet binnen, maar ik hoor van iemand dat ik nu die brommer niet mag verkopen terwijl er boetes op lopen, maar er lopen wel boetes, maar niet perse op die brommer, want ze weten er verder niks van (framenummer enzovoorts) misschien beetje vaag uitgelegd, ik hoop dat er iemand is die het snapt, maar mag ik hem nou verkopen ja of nee, ik weet in ieder geval dat ik hem mag verkopen NA de boetes betaald te hebbe, maarja, ze weten dus t framenummer niet etc, dus mag ik hem nu ook gewoon verkopen? alvast bedankt ![]() edit: ze mogen hem toch ook niet komen invorderen, omdat de boetes over de 200 euro heen gaan, omdat ze t framenummer niet weten en niet mogen komen en ff aanwijzen van: ja die nemen we wel? edit #2: de boetes zijn btw: geen helm geen verzekering geen certificaat weet niet of het iets uitmaakt bij het antwoord geven op mijn vraag? Dit bericht is gewijzigd door Beun Die Puch op 14-6-2006 om 19:00 uur. Dit bericht is gewijzigd door Beun Die Puch op 14-6-2006 om 19:03 uur. |