Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
37484 | SpeedY_the_Devil | 14-6-2006 18:00 | Main Forum | 761 | 9 |
Topicpost | |
Gepost door: SpeedY_the_Devil | Gepost op: 14-6-2006 18:00 |
nou ga ik binnenkort maar eens een nsr kopen als laatste brommer maar nou wou ik deze graag mooi maken, en dit wou ik doen door zoveel mogenlijk van een ns1 over te gooien op blok na. nou had ik hier een aantal vragen over: -de voorvork van een ns1, past deze zonder aanpassingen in een nsr frame met boven en onder kroonplaten enzo? -de achterbrug van een ns1, past deze ook plug & play in een nsr frame? -heeft toevallig iemand fotoos van een nsr met ns1 vv en ab en velgen? t liefst met volledige kappenset van nsr erop -in hoeverre mag je gaan met veranderingen aan je brommer? dus mag er officieel andere velgen en vv/ab onder van een andere brommer/motor? -en als ik eventueel ns1 kappen erop zou maken is dit toegestaan aangezien je extra ophangpunten moet aanbrengen/lassen?(evenals achterrempompje voor ns1 achterrem) graag uitleg over wat er aangepast moet worden (als er wat aangepast moet worden) ik ga deze keer voor t uiterlijk aangezien ik geen zin meer heb in al dat gezeik met de politie. en zodoende wil ik hem helemaal mijn stijl maken en dan houden naast de auto. Dit bericht is gewijzigd door SpeedY_the_Devil op 14-6-2006 om 18:04 uur. |