Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
37390 The Prophecy 8-6-2006 21:09 Begin Forum 671 8

Topicpost
Gepost door: The Prophecy Gepost op: 8-6-2006 21:09
Hallo.. ik kocht laatst een honda mb in onderdelen, helemala in elkaar gezet etc, allen de middencarters niet, de vorige eigenaar zei dat hij een ringetje teveel in de schakelbak had gedaan ofzo, naar tijdje geknutseld te hebbe, starte hij nu eindelijk, maar ik kon niet schakelen...

ik kon maar ff rijden, toen ik schakelpedaal naar boven duwde en hij vaag hard geluid maakte en alles vast liep. ik stond ook meteen stil.

thuis aangekomen dacht ik dat ik vastloper had etc, maar zuiger en cillinder zien er goed uit.

als ik aan me koppeling draai staat echt alles vast, er is geen beweging in te krijge.. nu denk ik dat er iets los is? afgebroke? heeft er misschien iemand eerder dit probleem gehad?
en weet hij/zij de oplossing?

kickstart etc is ook geen beweging in te krijgen en voortandwiel staat ook vast...

ik kan met me versnellingspookje ook alleen 1 omhoog, 1 omlaag en in het midden 'tikken' zeg maar

en hij heeft ze vrij ook niet kunnen pakken nadat i koppeling erop deed, zonder koppeling ringen etc kan k wel gewoon naar zn 6 gaan (6bak)

t lukt me btw niet me middencarters te splitsen, is daar een tip ofzo voor?

ik ben ten einde raad, help please


Dit bericht is gewijzigd door Beun Die Puch op 8-6-2006 om 21:10 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved