Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
37363 mtx sh 7-6-2006 15:20 Technical Forum 1745 22

Topicpost
Gepost door: mtx sh Gepost op: 7-6-2006 15:20
ik heb een aprilia mx, maar daar heb ik wat problemen mee en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. ik heb dus een nieuwe uitlaat gekocht (een bovenlangse gianelli) er is toen ook een nieuwe zuiger in gegaan. maar ik heb nu een probleem ik ben bezig met afstellen maar dat wil maar niet lukken. ik had eerst sproeier 75 met orginele ontrgensde uitlaat maar daar stotterde hij nu mee ik dus kleiner sproeiertje erin gedaan bleef stotteren maar werd al minder nu zat er sproeier 72 in. hij liep nog niet helemaal lekker dus maar even een nieuwe bougi gehaald waar die alweer wat beter mee liep alleen stotterde hij nogsteeds wel wat, daarom heb ik maar de luchtfilterbegrenzing eruit gesloopt waardoor die nu meer lucht krijgt en tog maar nog een iets kleiner sproeiertje geprobeerd( 68 ) hiermee liep hij al stukken beter nog maar een klein beetje gestotter alleen als ik een stukje volgas heb gereden, daarna afgeremd heb en wil weer rustig optrekken doet die in een keer bwoap en slaat de motor af. ik kan hem nu wel opnieuw starten maar na enkele seconden doet die het dan weer. als ik dan naar huis loop dan is die wel weer koud en doet die het weer even goed tot dat ditzelfde zich weer herhaalt. ik hoop dat iemand het anwoord hierop weet.er komt ook wat vieze drap uit me demper en tussen me uitlaat en cilinder door.

alvast bedankt

gr sven

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved