Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
37333 crosswaus 5-6-2006 16:28 Begin Forum 8407 82

Topicpost
Gepost door: crosswaus Gepost op: 5-6-2006 16:28
hier ik dacht zal er maar un topic over maken want als ik het iedere keer in mijn profiel neer zet zien de helft van de mensen het maar denk ik

hier mijn honda xl500 ga hem ombouwen tot supermotard komen dus gs500 wielen onder monoshock achterbrug van xr 600 en een andere tank ook van xr 600 het subframe word er af geslepen en komt zelfgemaakt subframe op buddysit van cr500 en achterkapwerk ook van cr500
blok word duss ook gereviceerd hier alvast een paar foto's





blok weer een beetje opgeknapt





zo weer een stukje verder
tank duss binne en achterbrug past allemaal perfect



hier het ouwe subframe der af gesloopt

hier het zelf gemaakt subframe der op gelast

zij kappen en buddysit van de cr 500 der op gezet

hier nog een keer

en hier de cr 500 beetje uit elkaar gehaalt maar goed

de kappen en buddysit dat er nu op zit blijven er duss niet opzitten wil me andere crosser wel un beetje fatsoenlijk houwe
hij lijkt nu nog vrij hoog te zijn de xl500 maar da komt omdat ie op un krat bier staat als ik um op de grond zet issie net zo hoog als de cr500
verders ziet het er al niet verkeerd uit voor un ding uit 1981 hehe

en uh sorry voor de slechte kwaliteit pic's camera is un beetje verkeerd ingesteld




[] een kleine verneukte berekening kan me orgineele carb niet meer kwijt [:-(] zou het mogelijk zijn om er een crossmotor carb. achter te hangen of loopt dat niet?? want die kan ik namelijk wel pas maken








zoo weer un stukje verder



ja ja het begint iets te worden ben nu bezig met de uitlaat past allemaal maar net majah das net genoeg hehe



hier nog un foto'tje dan hier zit de cr 125 vork er in + gs 500 voorwiel

gr

Dit bericht is gewijzigd door crosswaus op 5-7-2006 om 19:34 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved