Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
37230 | ThaPunisher | 29-5-2006 19:11 | Main Forum | 1014 | 12 |
Topicpost | |
Gepost door: ThaPunisher | Gepost op: 29-5-2006 19:11 |
Ik heb een paar vraagjes over mijn gilera gsm. 1. Ik ben mijn dekglaasje van mijn kilometerteller kwijt! Waar kan ik een nieuwe kopen? Heb al gevraagd bij de plaatselijke brommerboer maar die heeft hem niet en kan hem ook niet bestellen. Woon in omgeving oss, alsje ergens een winkel weet waar ik hem kan kopen post even graag. 2. Ik ben mijn brommer aan het overspuiten (zwart glanzend) en wil nu gele stickers plakken, iemand tips wat voor stickers ik kan plakken? (gilera gsm) 3. Zoals ik al zij, ik ben mijn brommer aan het overspuiten maar heb dit nog nooit gedaan, heb wat dingen over opgezocht op internet maar met ontvetten, kan dit ook met thinner? Ik heb het namelijk met tinner gedaan, kan dit geen kwaad? 4. Mijn accu doet het niet meer. Heeft het wel altijd gedaan maar als ik het contact aanzet doet de toeter,elec start, knipperlichte etc niet. Als ik hem dan start met de kick dan doet alles het wel gewoon. Hij doet het niet meer sinds ik een 12v 6tonen toetertje erop heb gezet, toeval of ligt het aan het toetertje? Dat was het, alvast bedankt! groetjes. |