Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
37140 Hier_ben_ik 23-5-2006 22:56 Meeting Forum 15035 412

Topicpost
Gepost door: Hier_ben_ik Gepost op: 23-5-2006 22:56
Lieve members,

Zoals jullie weten hebben we de laatste tijd met meetings wat last van "ongewenst bezoek", oftewel politie, verder te noemen "onze vrienden". (als een agent dit leest: ook hoi)

Aangezien ik merk dat er hier toch nogal wat mensen zijn die zich hier druk om maken (wat ik enigzins wel kan snappen), en het "locatie geheimhouden en inboxen" niet geweldig werkt dacht ik van misschien moeten we er even iets op verzinnen. Helemaal waterdicht kunnen we het waarschijnlijk toch niet krijgen, maar ik neem aan dat "onze vrienden" niet al te veel werk willen doen met het uitzoeken waar we nu weer een meeting houden (mede doordat we ons toch altijd goed gedragen, zeker als je kijkt naar bijv. de scootermeetings).

Ik vraag bij deze dus jullie ideeën hoe we er voor kunnen zorgen dat de locatie van een meeting niet zomaar zichtbaar is, maar hij tegelijkertijd toch optijd bekend moet zijn bij alle mensen die er heen willen komen. Alle ideeën zijn welkom, wij bekijken wel of een idee haalbaar is of niet.

Voorbeeld:
- iedereen inboxen (-> werkt niet goed en te veel werk)
- locatie alleen zichtbaar voor members (-> werkt niet goed, "onze vrienden" kunnen zich ook registreren)
- locatie alleen zichtbaar voor members waarvan we weten dat het geen van "onze vrienden" zijn (-> werkt niet goed, hoe kunnen newbies dan ooit komen)
- etc.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved