Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
37089 | oenoehoofd | 20-5-2006 22:59 | Uiterlijk Forum | 21938 | 137 |
Topicpost | |
Gepost door: oenoehoofd | Gepost op: 20-5-2006 22:59 |
Aangezien me tomos niet egt vet is heb ik besloten er een schakel racer van te maken. Ik heb vanavond frame ff voor de lol snel mat zwart gespoten, en heb nu besloten dat dit ook de uiteindelijke kleur word. Ook heb ik van et ori stuur een soort van m-stuur gemaakt aangezien ik te lui ben 1 te kopen veder ben ik van plan te proberen er een wegens dit project compleet blokje te koop (zie sales) en ook proma uitlaat en blokje in onderdelen. i'll keep ya updated *update* aangezien ik met het zadel zo ori te ver naar voren vind staan heb ik deze maar even onder handen genomen net en dan kom je er nu zo op te ziiten: da was et vooor vamidag *update* na een tijdje er naar staan kijken en naar de foto's vond ik tog dat et zadel te hoog stond. Dus deze (met veel moeite want me slijpschijf was op) er weer af gehaald en opnieuw lager gelast *update* ik heb nu de 8terbrug verlengd en dat ziet er al beter uit. ja het ziet er wellicht nog lelijk uit maar ik ben eerst met de ruwe lijnen bezig foto's!!: *updatje* veer ff ruw weg vervangen, moet nog ff mooier maken. Dit bericht is gewijzigd door gsmgast op 3-6-2006 om 17:47 uur. |