Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
37051 | mtx-rs50-driver | 18-5-2006 20:13 | Uiterlijk Forum | 1240 | 8 |
Topicpost | |
Gepost door: mtx-rs50-driver | Gepost op: 18-5-2006 20:13 |
omdat ongeluk met onze rs was gebeurt het volgende project black dream kleur:metallic zwart setup: cilinder iets meer tune voor rest alles orgineel carb uitgeslepe cilinder: nog meer tune luchtfilter: opening groter gemaakt zo was ie hij had al wat schaaf plekke omdat mn broer er ook al 2jaar op heeft gerede mijn zus bijna 2 en ik straks nog moet spuite maar na ongeluk en nog meer schade alvast next foto's kappe alvast in zakke vor naar spuiter gaan vanavond weg brommer in de loods uitelkaar mn zus met voorkap vast rechter zijkap linker kap beetje van de schade kappen staan in grondverf en beschadigingen eruit en glad af gewerkt beugel voor voor is binnen (voor cocpit vast te houden) en volgenden week zijn alle kappen thuis en mischien er ook al wel op maar dat laat ik nog wel weten blok schoon gemaakt nagekeken nieuwe olie nieuwe koelvloeistof nieuwe lampjes in de tellers kappen zijn gisteren binnen gekomen achterbrug spatbord uitlaat zelf gespoten schermpje voor in cocpit metallic zwart net als de kappen zat vol met vuile vlekken die als je probeerde schoon te maken alleen maar groter maakte we hadden er nog een dus die moest eiglijk metallic zilver maar toen zij hij dat we die beter niet konden doen voor spatbord ook metallic zwart spiegel zaten te twijfelen tusse metallic zwart of metallic zilver maar werd zwart tank metallic zilver leek ons het mooiste tank weer metallic zilver ook omdat de aluminium zijdelen ook zo zijn gespoten heb er nog geen foto van maar komt nog cocpit kap voor met ruitje alle 2 metallic sorry dat het zo onduidelijk is duidelijkere volgen nog hopelijk zijkap metallic zwart is scheef mar flister van digicamera deed het niet dus moest goed licht inval hebben nogmaals sorry werkplek brommer met zwart ruitje knippers komen er nog op zijkant zonder kap omdat we nog iets moete doen met toeter strake achterkant blokje dus stuur moet er nog op zoals je kunt zien moete we nog eve met prullen voor zo strak als maar kan D: zijkant die af is achterkantje af vanaf de achterkant knipperlichtje tellers en als je goed kijkt zie je hoe het ruitje spiegelt kijk maar boven toere teller moooi :00: :0o: jah voorkant met veel bedrading waar knight rider balkje bij komt kontje linker kap als je van achter over brommer kijkt kapje dat voor bij je onderkuip zit nog eens van voor omdat ik die zo moooi vind van voor hendels en schakel pooke (nieuwe) mn moutainbike hoort er wel niet bij maar toch 2weke oud is ook mooi nog wat fotos kuipruite met de boutjes linker voorpoot rechter voor poot remklauw voor 1ste x gespote remklauw achter ok 1x gespote voetsteuntjes achterbrug knipperlicht kappe late spuite -achterbrug -uitlaat -plaatje voor sleutel op voorvork -remklauwen -knipperlichten zijn zelf gespoten rest late doen door auto spuiter die kappe ook meteen strak heeft gemaakt zoals je wel kunt zien op fotos van voor schaafplekke en erna jah eindelijk hij staat in elkaar maar voorvelg maakt nog raar geluid maja fotos morge maak ik nieuwe fotos want was vandaag laat thuis dus was het donker oude spatbord met naam enz van bromer shop en fietse hand en maker nog een keer oude spatbord voorbeugel voor voor kap (oude was helemal krom en hebe we recht gemaakt deze dus) maar we hade beslote toch maar nieuwe op te doen mooi he? linker kant van bove een beetje rechter kant achterkantje voorkantje voor/zijkant tellers/cocpitje repeat nog un x maar dan met tank gepolijst plaatje middelste vakje afgeplakt en toen weer gespote metallic zilver zoals je ziet tank met pro grip stikker voor tege beschadeging van tank enz p.s. ik zeg wel dat die af is maar komen mischien nog stikkers op en nog blauwe ledjes mischien dusja wel klote want nou is het eiglijk weer iets te donker zal probere van de week nog moooie fotos in het ligt te make maar hier zijn er een paar schuin achterkantje linker kant waar alle schade zat kijk maar bij eerste fotos schuine voorkant nu kaas recht met andere zijkant rechter kant waar maar paar dingetjes zaten van bove over de brommer zijpaneel metallic zilve tank ook metallic zilver mooie schakelpookje mooie rechte zijkant linkerkant voorkant rechterkant achterkantje andere achterkant schuine vorkant zijkant verweg 2FAST 2FURIOUS zijkantje nieuwe achterband het eerste ontwerp waar vakje rond stond moes worden verandert en dan hebe ze dit ervan gemaakt maar ik wil denk ik toch dat zonnetje achterop weg heben maar daar kijk ik nog wel even mee ga toch nog een x naar die jonge om paar kleine dingetjes aan te pase en dan binnekort maar bestikkeren toch vonden we het eerste niet zo mooi en is er dit ontwerp van gekomen hij kan eind deze week of begin volgendeweek bestikkerd worden dit is dan het ontwerp die voorkap moet nog worde om gedraait dus het dikkere boven en het dunneren onder dat die naar de koplamp toe loopt en dan is hijhelemaal af ik heb net brommer gewasse en wat fotos gemaakt van de delen die worden bestikkerd of verandert word en hoe hij blinkt in het donker onder de tl buis foto's gewoon wat fotos zo voor het blinke hier komt een stikker net op het ruitje hier op de tank ook stikker op het zitje de zijkap natuurlijk ook stikkers spatbord gelestikker gaat eraf en blijft eraf nog een x dit is het voor knipperlicht blijft zo maar achter worden zo ook gemaakt deze kleur enz de kapjes zijn al zwart excuses nog voor het dubbele poste elke x maar zoals ik al zij het was eerst eiglijk alleen voor een idee te krijgen van stikkering voor brommer enz maarja zin in morge (sorry maar ik ga nu pas uploaden duurt wel even zijn veel fotos maar ze komen eraan gister geen tijd meer gehad) hier zijn ze dan na 3kwartier uploade hij was geactiveerd met zijn hele motorpak aan motor bij yamaha 600cc kuipe eraf zelf bestikkerd met yamaha nummer 5 en de slowgun van www.dnstal.nl NIE BEKWAOM achterlicht anders derbi kapje voor andere kroonplaat crosstuur race knippers en race spiegel verlaagt voor verder weet ik niks ervan tasje op zn rug met al de stikker vellen nodigheden zoals mesje aanvrijf spateltje meter die die niet gebruikte en een schaar eenmaal het pak uit dan maar snel beginne met de eerste stikker plakken dan maar weer andere kant erop want je moet door gaan belletjes eruit drukken en vrijven stikker op het kontje erop geplakt racing erover geplakt zodan het er weer mooi uitziet de grooteste stikker de onderste zijstikker erop strijken (aanstrijken) die zit er ook op letters er dan maar op zodat dat ook weer ergens op lijkt stikker vel eraf halen dat het er aan andere kant ook weer opzit heel ijverig als een klein blij kindje maar toch heel mooi de stikker (buitekant stikker zelf dus niet) bij knippe dat het mooi komt bij de spiegel dan erop plakken dan andere kant ook passen de bovenste stikker van zijkap erop toch net onder het knipperlicht door anders zag je RS niet meer goed velletje er weer afhalen aan andere kant racing op het kontje erover plakken aprilia aan zijkant aan het op plakken velletje er weer af helen met weer een verbluffend resultaat resultaat velletje voor RS aan het afhalen zijkant ZONDER STREPEN ERLANGS af met mn vader erachter D: adere kant RS aan het opvrijven en er weer afhalen ja er wordt ook gelachen de stikker die vele tege zal vallen wat staat er zie je dadelijk andere kant dezeflde stikker an het opplakken de zilver stikker erop plakken en erafhalen hier staat het dan moete nog 2letters bij die zie je dadelijk andere kant plakken en zie je ook de 2laatste letters meer een foto voor de grap mn vader had met veel liefde aandacht de gele stikers erop geplakt die het eigelijk helemaal mismaakten maar ze blijven er toch af het spatbord stikker plakke andere kant stikker er aan het afhalen resultaat treep erop onder de andere stikker dat het echt afmaakt die streepjes streep boven langs aan het opplakken nog een keer andere kant streep onderlangs opplakken adere kant ook even bovenlangs streep bij het ruitje erlangs plakken links af rechts nog opplakken moeilijk te zien maar hij plakt de streep boven bij racing erbij nog eve aan strijke deze is dus af streep bij de zijkap resultaat van het kontje zijn (reclame stikker) van ton de jonge die dus stikkert het resultaatje van het ruitje nou resultaat foto's zonder commentaar dus geniet hij had ondertusse ook wat fotos voor zijn eige gemaakt pak terug aan gedaan en nu handschoene nog aan iets te vroeg gemaakt want hierna trok die een behoorlijk lange wheely beetje gek doen mn zus die eigelijk blond is (is veel moier) maar heeft swart late verve zij rijd er nu dus mee rond de enige voorwaarden ware dat hij nog 2puntjes voor op de U van druggen kwam brengen en dat we hem een weekje niet wasten en niet te veel vies maakten en niet boven de 20KM/H kwamen maar dat was toch een grap en dat wiste wij ook wel ik ga dadelijk nog wat fotos van vandaag in de zon uploaden deze waren van gisteren En de gene die het lettertype herkent van driver. D.DRUGGEN mag het in hoofdletters hier in topic typen hier de fotos van vandaag dan ook maarvast de stikker weer voor de rest geen commentaar dit waren ze dan weer planne zijn nog iets met demper of andere of deze opspuiten of polijsten en nog wat oude schroefjes opspuiten als ik 16 ben prop er helemaal uit knight rider balkje mischien banden witte als andere achterband moet bredere achterband mischien andere tellerplaten velgen poederquate want daar gaat lak jammergenoeg vanaf die waren ook niet gedaan dus kent iemand het letter typen van driver. D.DRUGGEN of niet? ik post dit nu pas omdat ik net heb geregistreerd hier en al wel in wordt stond om het mooi bij te houden |