Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
37002 | repsacje2ndedition | 16-5-2006 17:42 | Technical Forum | 1973 | 13 |
Topicpost | |
Gepost door: repsacje2ndedition | Gepost op: 16-5-2006 17:42 |
jongens Net reed k gewoon op me top en nadat k hard over een aantal drempels heen reed maakte hij een verzopen/uitvallend geluid! kreeg hem ook niet meer aan. ik had heel eventjes me bougie kap eraf gehad om iemand iets duidelijk te maken. die had ik er ook gewoon weer goed op gezet ( double checked ) nadat hij 2 minuutjes aan de kant stond kon ik hem weer starten en volle toeren blazen wil weer wegrijden, in ze 1 en komt gewoon nauwelijks op toeren en als ik volgas gaf maakte hij meteen weer dat geluid (verzopen/uitvallend)(hiermee wil ik niet duidelijk maken dat hij dit alleen in een versnelling heeft!) door heel rustig steeds meer gas te geven kon ik toch rijden maar kwam echt niet hoog in toeren, kwam niet boven ze 2e versnelling! en dat maar met moeite om em rijdend te houden. me cilinder was ook behoorlijk warm.. heb bijna me vinger verbrand! Misschien dat er een vuiltje oid in me carb zit ofzo? njah ik hoop dat 1 van jullie me verder kan helpen. Bvd Dit bericht is gewijzigd door repsacje2ndedition op 16-5-2006 om 17:45 uur. |