Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
36994 | Dennis van Mook | 16-5-2006 14:41 | Technical Forum | 1908 | 31 |
Topicpost | |
Gepost door: Dennis van Mook | Gepost op: 16-5-2006 14:41 |
Mn brommer word na een paar 100 meter echt heel erg warm. Ik dacht eerst aan valse lucht, dus ff bij de FAQ gekeken. en daar vond ik dit: Wat zijn de symptomen van valse lucht? # Hij loopt slecht af in toeren het lijkt vaak alsof je kabel niet lekker terug gaat # Je krijgt hem maar niet afgesteld, er zit vaak een hele grote sproeier in vergeleken met andere brommers met dezelfde setup. # Je hebt je luchtschroef vaak helemaal ingedraaid zitten. # Hij start vaak slecht en stationair loopt ie vrij hoogtoerig en vaak wat onregelmatig. # Je cilinder wordt veel te heet Wat zijn de symptomen van een cilinder die te heet worden? # Je bougie wordt wit/grijs. # Dit heeft vaak tot gevolg dat als je een tijdje hebt gereden hij stationair wat staat te loeien. Je hoort eigenlijk een helemaal egaal geluid dan en hij slaat snel af. Dat klopte allemaal , dus ik dacht jah ik heb valse lucht.. En er staan de plaatsen waar je valse lucht kunt hebben, en daar moet je terpentine opsuiten, ik heb alle plekken grondig bespoten, maar de brommer gaat er niet anders van lopen. Ik heb ook al een stuk grotere sproeier erin gedaan, maar nog werd hij erg heet.. Ik heb de Rad en de slangen ook allemaal nagekeken , er zit voldoende kvs in.... Ik weet het echt niet meer.... Iemand? |