Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
3698 FastCrosser 1-5-2002?21:58 Main Forum 462 4

Topicpost
Gepost door: FastCrosser Gepost op: 1-5-2002?21:58
Ik heb vanmiddag de hele middag aan mijn km-teller lopen werken, maar hij doet het nog steeds niet! Als ik dat ijzeren 'wokkeltje'in de velg van mijn Suzuki TSX draai, doet ie het perfect, draai ik aan het kabeltje in mijn km-tellerkabel, doet ie het perfect (ook alles net geolied enzo) maar maak ik de km-teller vast aan de velg gaat ie opeens vet stroef (de aandrijfworm). Wat is dit? Ik heb al helemaal goed olie overal gedaan en eerst met terpentine schoongemaakt etc. Ok, nu de voorrem. Er was vanmiddag olie in de trommel gekomen, maar dit heb ik compleet verwijderd met terpentine (daar gaat olie toch van weg? of lost in ieder geval vet op?) en als je de hendel helemaal inknijpt en je duwt gaat ie (moeizaam) gewoon voorruit??? En als je rijdt merk je al helemaal niks van de rem, voordat ik vanmiddag ging sleutelen, deed de voorrem het wel beter, maar nog steeds ontzettend slecht (zei Michiel ook al), er zitten nieuwe voorrem-schoenen in, die ook al zijn ingeremd (er is al een laagje af, aan het begin dee ie het helemaal kut) de velg is ook helemaal mooi glad, geen groeven ofzo, en toch remt ie zo mega-kut. Please help snel, want ik heb niet echt veel aan mijn nieuwe 70cc, met 1 rem. Way to dangerous.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved