Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
36886 | chrisda | 11-5-2006 9:48 | Technical Forum | 435 | 14 |
Topicpost | |
Gepost door: chrisda | Gepost op: 11-5-2006 9:48 |
he, ik heb een honda nsr en hij word nu opgevoerd. er zit een euro cilinder(geloofik) 50snel. en me oude kop afgedraait. verder is de filter uitgeboord of wat dan ook en grotere luchtslangen enzo en andere tandwielen(meertanden) en andere cdi en nog wat kleine dingen. maar wat ik nu wil weten is, ik heb nu nog mijn orginele nsr uitlaat eropzitten, en (ik laat hem door iemand anders opvoeren) die jonge zij toen hij even zijn mb uitlaat eronder legde dat hij veel beter loopt. nou ben ik vanplan om het nu nog even gewoon met me orgi uitlaat te laten lopen waardoor hij dus wt minder loopt maar is dit heel erg voor de motor en zo. als het niet zo is dan laat ik het voor een tijdje zo en dan over een maand als ik wat meer geld heb dan laat ik er eentje maken door hem of koop een andere: kan ik dan met bijv een techno uitlaat(las dat die goed presteerd) en daarop mijn orgi demper eropzetten. want die techno dempers zijn niet zo goed dag ik. en scheelt het veel in kracht en snelheid nu ik nog mijn orgi uitlaat erop heb zitten en tussen een bijv techno uitlaat?? die jonge zei ook dat als je een betere uitlaat erop zet (ofhoogtoerige) dat je dan ook de cilinder aan moet passen?? dat begreep ik ff niet |