Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
36826 | Razor | 8-5-2006 23:21 | Technical Forum | 1967 | 14 |
Topicpost | |
Gepost door: Razor | Gepost op: 8-5-2006 23:21 |
Ik zat op www.scoots.nl te kijken voor am6 onderdelen. Nou zijn dingen echt spotgoedkoop daar... vervangins cilinder + zuiger 50 euro. Zuiger 10 euro, achterband 35 euro Rieju RR, en heleboel andere onderdelen. Maar ze maken ook carbonnen kickstarters, km aandrijving voor Rieju RR, gaskabel Rieju RR, inrij-olie enz enz Van alles wat.. is het meer een soort handelaars bedrijf die producten massaal inkoopt en hun eigen naam eraan mag geven? Aangezien er dan geen merknamen ingedrukt of opgedrukt staan. Maar op sommige dingen weer wel.. op flesjes e.d. Misschien ook wel op cilinders enzo maar dat weet ik niet zeker. Ik kom het ook alleen tegen op www.scoots.nl Ze maken vreemd genoeg ook 2 verschillende dingen soms aangezien je een zuiger kan kopen voor 35 euro en één voor 10 euro. Ze zien er hetzelfde uit maar er zal kwaliteits verschil inzitten. Ze hebben dus ook een breed assortiment.. lijkt me sterk dat zo overal goed in zijn om het te maken. Soort TNT achtig iets?? Wat zijn jullie ervaringen met Speedline onderdelen? |