Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
36787 | Savarage | 7-5-2006 14:40 | Main Forum | 4381 | 36 |
Topicpost | |
Gepost door: Savarage | Gepost op: 7-5-2006 14:40 |
Oke, ik wilde mijn brom laten poeder coaten, maarja ff de coater gebeld en hij zei t volgende (gelukkig): het frame nr bij het balhoofd is nu nog te lezen, maar als ie dalijk gecoat is, is het helemaal weg... Nou is mijn mb nog niet geschouwd, dusja, dat zal wel ff moeten, anders mag ik dalijk de weg helemaal niet meer op. De vragen die ik o.a. hierdoor heb maar ff op een rij: - mag ik alleen het frame laten schouwen of moet er een blok op oid? En moeten er wielen aan hangen enzo, oftewel wat is het minimale dat geschouwd kan/mag worden? - klopt het dat je bloknr niet wordt opgeschreven als het onleesbaar is? Zo ja, waar erges zit die op een mb-blok? - Stel ik heb hem geschouwd, hij is gecoat en het nr bij mn balhoofd is weg, krijg ik daar dan nog problemen mee? Ik bedoel letten die blauwe schooiers daar op of kijken ze er niet naar omdat er toch een kenteken op zit? En heb ik het later mss nog ergens voor nodig? - Er zitten nog lagers in mijn achterbrug. Kunnen die tegen 200 grade? Zo nee, hoe krijg je die eruit? (zitten echt muurvast) En zijn die te vervangen als ik ze er ooit uit heb? Zo, heel wat vragen, maar ik moet het wel ff weten, want als ie dalijk gecoat is en ik mag er bijvoorbeeld niet meer mee de weg op, dan sla ik mezelf voor mn kop |