Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
3665 Hier_ben_ik 29-4-02?14:08 Main Forum 448 4

Topicpost
Gepost door: Hier_ben_ik Gepost op: 29-4-02?14:08
vanmorgen zette ik mijn mttje buiten neer nadat ik kranten bezorgd had, daarna gingen we eventjes 2 uurtjes naar de stad toe, komen we terug, zag ik geen brommer meer staan, ik dacht: Welke eikel komt hier mijn mttje jatten gvd!!

ik ging buiten kijken en toen werd ik eerst blij maar na een seconde of 5 werd dat ook weer minder.

mijn mttje was niet gejat maar omgewaaid, nu is mijn renthal (cr80) stuurtje scheef gevallen (of zit scheef in de bovenste kroonplaat, hoop dat dat het is, scheelt weer 120 gulden), linker handvat kapot, linker zijkap beschadigd en mijn koppelingshendel en -houder afgebroken, daarbij kwam ik tot de conclusie dat ook nog de helft van de benzine uit mijn tank gelopen is (overloop carb en door tankdop heen)

nu ben ik niet blij :( :(

en vanaf nu bind ik hem elke keer aan de schutting vast zodat hij niet om kan vallen. ik moet toch snel zorgen dat ik die mtx heb want die staat veel steviger.....

ga nu maar ff naar de plaatselijke oplichter koppelingshendel en voet halen, kost weer 10 euro, kan ik anders bijna een week voor rondgassen maarja...

kappen en voorspatbord laat ik lekker bekrast, zeg gewoon als ik hem verkoop: jah hij is pas nog omgewaait weetje
en ik zet er een origineel mtstuurtje op, is nog recht en goedkoper

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved