Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
36635 | FrankMVenlo | 28-4-2006 18:41 | Begin Forum | 2648 | 27 |
Topicpost | |
Gepost door: FrankMVenlo | Gepost op: 28-4-2006 18:41 |
Hoi Brommerexperts, Ik zit met het volgende ik ben student( lees ben niet zo rijk ) en wil goedkoop een van mijn kappen zelf restaureren. Nou heb ik alleen de ballen verstand van spuiten en schuren en dergelijke. Kan iemand mij wijzen op een bestaande en dan vooral volledige handleiding hoe je zoiets aanpakt? Zelf eentje posten mag natuurlijk ook!! Als eerste ik wil dat de op de kap metallic lak(geel) gebruiken en deze moet echt super glanzen. ( dus geen mat !! ) Het gaat me vooral om de volgende dingen: 1 Hoe kan ik de kap het beste schuren?( machine of met de hand) en wat voor korrel schuurpapier moet ik gebruiken. 2 Als deze geschuurt is hoe kan ik de krassen het beste opvullen zodat de kap weer gaaf is?( uitgaande van dat de krassen niet te diep zijn !!) 3 Bij het lakken waar moet ik opletten? 4Ten eerste hoeveel lagen, welke lagen en in welke volgorde moeten de lagen worden aangebracht? 5 Kan je het uberhaubt wel zelf doen? Ik heb geen linkerhandjes maar ik zoals ik al zei bij de topic start ik heb geen vergelijkbare ervaring. 6 Het kostenplaatje. Heel veel dank, ik denk dat er naast mij veel mensen baat hebben bij een uitgebreid antwoord. En nu weer lekker rijden in afwachting van jullie antwoord. |