Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
36620 Razor 28-4-2006 9:21 Technical Forum 2935 25

Topicpost
Gepost door: Razor Gepost op: 28-4-2006 9:21
Ok maar ff een topic erover dan omdat het nu niet meer echt bij een klein vraagje blijft.

Ik heb in mijn plastic tank schroefmoeren verzonken dmv verhitten en erin draaien. Maar waar ik al bang voor zou zijn is dat het niet helemaal waterdicht zou lukken/blijven.

Nu zitten er dus kleine gangetjes/gaatjes waar benzine doorheen zou kunnen. Nou zit het wel aan de bovenkant dus dat scheelt al weer iets maar benzine spat altijd op en met een volle tank... kortom het moet dus dicht.

Plamuur zou ideaal zijn omdat je het er goed tussen kan krijgen.. alleen kan het (denk ik) niet ivm dat het gaat reageren met benzine. Polyster idemdito en dat is niets iets wat je erin kan wrijven/smeren.

Zou kit kunnen..? of gaat dat ook reageren?

En plastic vloeibaar maken door verhitten van ander plastic... lijkt me vrij lastig aangezien en niet zo heel dun en vloeibaar wordt dat het er tussen kruipt... en erin smeren gaat ook niet echt lekker omdat heel heet is. Moet je weer handschoenen aandoen..maar zodra het je handschoen raakt stolt het gelijk vast aan je handschoen...

lijm kan al helemaal niet lijkt me omdat dat helemaal reageert met benzine (oplost)



iemand ideƫen?

ik hoorde ook al zoiets als hard pvc plastic? wat is dat precies en waar kan je het halen?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved