Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
36601 | jeffreyRX | 27-4-2006 13:00 | Begin Forum | 3224 | 32 |
Topicpost | |
Gepost door: jeffreyRX | Gepost op: 27-4-2006 13:00 |
de laatste tijd rijd mijn brommer niet na behore. als ik bijvoorbeeld stil moet staan bij stoplicht houd ik men koppeling in en laat ik em lekker in zen 1 staan dit doet iedereen denk ik? maar nu ontkoppelt hij niet helemaal meer en moet ik mijn voeten stevig aan de grond houden om te voorkomen dat ie naar vore blijft gaan... ik heb de stelschroef bij de koppelingshevel al helemaal uitgedraaid. nu ontkoppelt hij nog steeds ERG slecht... is dit probleem op te lossen door nieuwe koppelingsplaten of denken jullie dat het probleem toch in een ander onderdeel van de koppeling zit? nu zit ik ook nog met een ander probleem... als ik rijd heb ik de laatste tijd best vaak dat hij uit zijn versnelling schiet. dit gebeurt gewoon zomaar... je rijd rustig in zijn 4de versnelling en dan plots VROMMMMMMMM schiet ie eruit... iedereen kijkt je dan raar aan van wat is dat nu voor vrete gozer maar ik zit dan echt te balen op mijn brommer. nu hebk me laten vertellen dat dit verholpen kan worden door dikkere olie te gebruiken. kheb er nu 10w40 inzitten maar dan zou ik er miss. 15w40 in moeten gooien? ik hoop op dit forum geholpen te worden met tips suggesties en natuurlijk de oplossing voor mijn ontkoppel en schakel probleem bij voorbaad dank, jeffrey |