Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
36589 | ludo | 26-4-2006 19:07 | Uiterlijk Forum | 17913 | 182 |
Topicpost | |
Gepost door: ludo | Gepost op: 26-4-2006 19:07 |
streetfighter mb toen ik hem kocht hij is lelijk dus ik dacht ik ga er een mooi project van maken wat ik bedacht heb setup blok reviseren 6 bak er in zetten versterkte krukas c3 lagers 70 cc malossie of een belgiese 70 cc en dan laten tunen 24mm cabrateur mikunie twinair schuimfilter powerbox opmaat uitlaat hpi met lichtspoel snele cdi uiterlijk+ montories wat aan te doen 1 nsr blok benodigheden * nsr blok * ophang beugeltjes maken 2 dubbele radiator benodigheden * twee radiatoren * ophang beugeltjes maken 3 monoveer er in zetten benodigheden * monoveer * achterbrug (nsr) 4 benodigheden * nsr velgen * assen * voorrem 5 dubbele seatpipe maken benodigeheden * twee dempers * uitlaat op maatmaken 6 kappen maken benodigheden * polyester * verharder * mal * pur 7 extra twee tankjes op zetten benodigheden * tankjes laten draaien * bezinekraantjes * bezineslagetjes 8 acherlicht maken benodigheden * led lichtjes * maak zelf of koop er 1 9 kmteller+toerenteller benodigheden * toerenteller en km teller van nsr * nieuw kapjes er voor maken 10 voorlicht benodigheden * twee croomen ronde lampen * of een polikapje 11 frame en lose onderdelen couten benodigehden * een bedrijf die het kan doen 12 kappen laten spuiten in mat zwart en oranje benodigheden * een bedrijf die het kan doen tot zo ver ben ik gekomen als ik nog wat bedenk zal ik het neer zetten update 30 april onderdelen langzamer hand binnen gekomen nsr blok nsr velgen met mooie profiel nog onsteking en de radiator ( komt een andere radiator op ) update 19 juni zo staat hij er bij ik heb even een ander tank op gezet van een mt5 staat best wel blok zit nog niet vast ga ik zo me bezig update 15 juli heb ik bijna alles van het frame afgeslepen wat er niet ophoort zoals paar bevestingingpunten die ik niet meer nodig ben en ook ben ik nu bezig met een paar paar buizen er aan het lassen voor het bevsteging van he blok en voor de kappen foto's volgen Dit bericht is gewijzigd door ludo op 15-7-2006 om 17:35 uur. Dit bericht is gewijzigd door ludo op 24-11-2006 om 19:00 uur. |