Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
36582 Razor 26-4-2006 10:38 Technical Forum 915 15

Topicpost
Gepost door: Razor Gepost op: 26-4-2006 10:38



Ik heb dus 2 vragen.


Ik wil mijn tank dus vastzetten maar ik weet alleen niet hoe. Normaal komt er een soort bout uit me zadel en die doe je door je frame heen en doe je er een moertje om... en zit je zadel vast. Die bout zat dus vast aan het plastic van me zadel maar dat is dus afgebroken. Dus ik een gat geboord van 10mm en en vulplug erin gedaan.. aandraaien en dan vouwt ie zich uit enz enz..

die schoot er dus ook uit na een jaar.. en dat gaat nu niet meer.
Ik kan er dus niet een boutje/ringetje achter doen aangezien ik er niet bijkom. Mijn zadelhoes loshhalen wordt hem ook niet helemaal aangezien ik hem daarna er niet meer strak omheen krijg, en het vastnieten ook niet zo goed daarmee gaat, en ik bang ben dat het gaat scheuren dan omdat er al aantal scheurtjes zitten.

Iemand een idee/tip hoe je hem alsnog kan vastzetten?









Volgende probleem zit bij me tank. Mijn tankkappen zitten normaal vast op me tank. In me tank zitten kleine holtes met daarin moertjes/busjes. Die zitten in het plastic geklemd. Mbv een boutje door je kap, in dat busje te doen zat je kap vast.

Maar nu is dat busje eruit geschoten omdat dat plastic niet zo stevig is, gaat dat niet meer. Ik had het al een keer verhit dat buisje/moertje en erin gesmolten. Maar dat is er nu dus ook al uit. Ik kan er dus geen boutje of moerjte achterdoen omdat ik daar niet bijkom omdat er apparte holtes inzitten, en dus niet regelrecht bij je tankinhoud gedeelte komt.


Iemand ideƫen/tips?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved