Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
36399 | Henny | 18-4-2006 17:26 | Elektronica Forum | 5828 | 18 |
Topicpost | |
Gepost door: Henny | Gepost op: 18-4-2006 17:26 |
ik vroeg me af..wat de merkbare verschillen zijn van de orginele cdi en een mps en daytona.. heb nu namelijk last van het volgende met mijn honda mb8: op topsnelheid gaat de cilinder ratelen en soms inhouden, wat vastlopen tot gevolg zou hebben.. de cilinderkop is opmaat berekend door iemand die er verstand van heeft..ook als ik met het ontstekings tydstip rommel dus op het orginele punt zegt of op zijn vroegst of er tussen in..die ratel blijft erin zitten.. de krukass vertoont geen speling dus dat kan het ook niet zijn.. overigens draait mijn mb nog geen 10.000 toeren op topsnelheid! dus waar ik aan dacht mischien dat het met die cdi te maken heeft? iemand suggesties? Dit bericht is gewijzigd door Henny op 18-4-2006 om 17:28 uur. |