Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
36355 | Razor | 16-4-2006 18:22 | Technical Forum | 2443 | 15 |
Topicpost | |
Gepost door: Razor | Gepost op: 16-4-2006 18:22 |
Ik had het ook al paar keer in kleine vragen topic geplaatst.. en aan aantal mensen op msn gevraagd maar ik hoor van iedereen andere antwoorden. Vandaar een topic hierover... ik heb nu balhoofdlagers gekocht een setje. Maar nu steekt de binnenste ring wat uit meer naar boven (of onder). Hoe moeten ze er precies in, in je balhoofd? die uitstekende ring naar binnen gericht.. of moet het naar buiten gericht? let niet op die andere lagers erachter, dat zij nl me wiellagers... En geld dat dan voor alle 2 de lagers hetzelfde of alle 2 verschillend? En aangezien me frame gecoat is, wil ik t balhoofd niet verwarmen lijkt me niet echt goed voor de lak (ook niet als je het van binnenuit verwarmd..), hoe krijg je die lagers er dan goed in? is lagers in de vriezer leggen voldoende? En met een passende dop van je dopsleutelset zachtjes erin tikken? En zou zo mijn probleem verholpen moeten zijn, dat wanneer je remt hij niet meer schokkerig inveert...? Verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden of iets dergelijks? |