Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
36336 daanmtx 15-4-2006 15:40 Technical Forum 763 12

Topicpost
Gepost door: daanmtx Gepost op: 15-4-2006 15:40
Ik heb gister in mijn -sh een 6versnellingsbak geïnstalleerd.
De bak die ik had gekocht had echter een kapot neutraallamplipje, dus daar moest iets op verzonnen worden.
Sebastiaan (SS50@bf) had nog een lipje liggen welke goed leek.
De versnellingsbak werkt nu goed, alleen het neutraallampje gaat branden als ik van zijn 5 naar 6 schakel; balen!

Aangezien ik geen ander lipje heb en weinig zin heb om het blok weer te splitsen, dacht ik eraan om i.p.v. een neuttraallampje een lampje te maken (in zelfde dash) voor wanneer ik in z'n 6 rijdt. Zodat ik er toch nog iets aan heb.

Nu ben ik al een tijd aan het kloten met Systematic (systeembord voor elektrische schakelingen) maar het lukt me niet. Heeft iemand een idee welke componenten ik nodig heb? De versnellingsbak kan voor een druk schakelaar worden aangezien, hij brandt namelijk héél even maar. Een geheugencel moet dus sowieso. Maar, hij moet uit gaan zodra ik terug schakel (dus, zodra ik weer op de "drukschakelaar"(=versnellingspookje) druk, moet alles uit gaan...

Iemand een idee? BVD

ander klein puntje : Uit mijn demper, die ik gister eraf had gehaald, kwam ca. 2-300mL water! hoort dit, of ..?

Dit bericht is gewijzigd door daanmtx op 15-4-2006 om 15:42 uur.

Dit bericht is gewijzigd door daanmtx op 15-4-2006 om 16:00 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved