Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
36310 | chrisda | 13-4-2006 22:01 | Main Forum | 1130 | 13 |
Topicpost | |
Gepost door: chrisda | Gepost op: 13-4-2006 22:01 |
ik heb een paar vragen over wat het is of hoe het werkt en voor de duidelijkheid heb ik er ook gelijk foto'svan gemaakt btw als de mods un apart topic nietgoed vinden dan zet ik ut gelijk in kleine vrage topic. ik volgde mijngaskabel en toen kwam ik hierop uit. een gaat naar me gasgeval en de andere geloof ik naar de tank(weet niet meer zeker) hoezo is dat dit zit onder aan me uitlaat in de verdikking, het lijkt op zo'n dichtdraai begrenzer maar dat steeltje is erg slap dus je verdraait hetzo, zit ook geen las in de buurt, lijkt eropdat het eropgelast is, kan het een bevestiginspunt is? er staat hier ge2 op, maar dat is tog niet orgineel? tis wel 49cc zijn deze cilinders ietsjes sneller dan orgi cilinderof praatik bullshit deze slangetjes zitten achter mijn blok aan de versnellingskant. waar dienen deze voor? kan ze zelf niet volgen waar ze naartoe gaan ik heb hier nog een bevestigins punt, kan het zijn dat ik eigenlijk een nsr 2 frame heb, of moet je nog wat bevestigins punten hebben voor je kappen? |