Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
3631 SPARKLE 26-4-02?01:09 Main Forum 537 12

Topicpost
Gepost door: SPARKLE Gepost op: 26-4-02?01:09
Aangezien ik hier de laatste tijd toch alleen maar uit verveling kom, en dan de meest onzinnige dingen ga posten omdat ik geen brommer meer heb (voor degene die dat nog niet wisten mijn MB is allang weer verkocht) heb ik besloten om hier niet (nouwja niet, ik zal best nog wel eens komen kijken) meer te komen. Voor jullie beter en voor mij beter, want niemand heeft toch wat aan mijn reply's () en ik lok zo alleen maar ruzie uit en dat is wel het laatste wat we willen.

Dus ik gaat over 2 maandjes lekker voor mijn motorrijbewijs, dan een Mito kopen en eens lekker genieten van mijn vrijheid . Ik wens jullie nog veel plezier verder hier op het forum en ik zal nog wel eens wat van me laten horen.

Nog een paar mensen die ik wilde bedanken en 'begroeteren ()' :

-Nick, voor het maken van het nieuwe forum, zonder jouw hadden we niets mee en waren alle eenzame Hondarijders uit Nederland nu nergens
-Jordi, jij hebt ook een belangrijk aandeel in dit hele gedoe gehad, en hoewel we in het verleden () onze onenigheden hebben gehad wou ik dit toch ff zeggen
-Rens, jouw zie ik nog weleens bij Sunder een keer als we ff gaan kijken wat der harder loopt, jouw 128cc of 70cc Aerox En je ben 1 van de grootste droogkloten hier dus jij moet blijven om het een beetje gezellig te houden
-Jan, Whaha, jij moet opzekers iets onzinnigs in Rotterdam gaan studeren

And last but not least:
-Siep, Haha, ondanks dat je zo kankerirritant was/ben (wat mij geen flikker boeit) vind ik niet dat je je moet aanpassen ofzo, laat ze maar lekker

En verder: Hans, Michiel, Martijn TS (droge droplul) ook grtzz ennuh voor de mense die ik vergete ben, SOLLY je kan niet alles hebben.

GrtZzZ !!'//'EsLeY!!

EDIT:
Haha, dit lijkt wel een zelfmoordbrief , maar U know what I mean

[This message is edited by Wesley on 26-4-02 01:28]

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved