Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
36285 | wildhaguh | 12-4-2006 21:25 | Main Forum | 6404 | 69 |
Topicpost | |
Gepost door: wildhaguh | Gepost op: 12-4-2006 21:25 |
Nouw reed vandaag naar school met maat van me. mijn brum gilera smt alleen bidalot racing. Van maat yamaha tzr 70 gila 21mm en ... Mja we rede in breda langs de singels (richting de stad in). Toen we rede goed door wel redelijk stukke 80 gereden. Mja opeens we stoppe voor stoplicht staan bijna stil hore we dikke sirene kijke om en mee staat er al een politi auto naast ons, en we konde nie weg stonde auto s en fietsers voor ons. Dus ja certi en verzekeringsbewijs late zien moeste we ze volgen naar politi bureau zeker km of 6. Dus ja wij maar volge als we dat niet zoude doen zou die hem thuis in beslag komen nemen zij die. Hij stukke 50 en 60 rijde wji maar lekker 40 blijve rijde ensow was tenslote al 10 tehard in de stad:P toen moeste we n stukje volge over een weg waar we eigenlijk niet op mochten. maar dat achterwege we moeste bij politi beureau op de rollerbank. ik had onderweg me choke open gezet dan loopt die zeer beroerd vol gas wand hij krijgt zowizo al wat teveel vol gas (moet altijd met klein beetje gas terug rijden) dus die maat van me op de roller hij zette het voorwiel van de tzr niet vast en die vent erop in zn 3 gaf die 1x gas jah wijzer vloog over de 2 kw dus niet meer verder gemeten. toen moest ik hij zete de voorwiel klem niet vast ding gaf 0.3/0.2 dus hun amel zeike van n begrenzer toen gingtie nog een x en gaf die 0.6 hun nog niet tevrede en toen zijde ze jah als je begrenzer hebt kun je het beter zegge anders nemen we hem nu in beslag. dus ik zeg ja heb n begrenzer maar is niet aangesloten. dus ik laten zien gezien dat de een paar drade los hingen en de zekering er tussenuit was. moest ik hem er af knippen met een kniptang en werd die in beslag genomen. ookal gebruikte ik hem niet en was die niet aangesloten Toen nog een proberen nog niet dus hij eraf ik zij laat mijn is dus ik liet m stil valle met kickstarter uit doen gelijk choke dicht gedaan hij had ons tog al wel veel harder zien rijden. NU KOMT HET: Ik moest zelf een rollerbank test maken hij zete me voorwiel vast en ging er naast staan ja doe jij het maar zij die. ik weeg 65/70 kilo (niet voldoende tog???) ik gedaan en hij vertrouwde niet dat ik volgas gaf dus hij zelf er nog aan draaie maar doordat die teveel krijgt liep die maar tot 8k door nja niet erg (met gas terug tot dik 10k) mja ik had n goed verhaal uitlaat lag er nog geen 2 weken onder en was nog niet goed afgesteld dus had ik mooi verzonnen. dus hij geloofde dat die egt niet harder ging. Nu heb ik zelf mee gekeken op de wijzer die ging tot 1.8/1.9 en als ik iets bewoog met 1 voet op de grond raakte die net de 2 kw dus nu zij die eerst ja boete ook 2 kw Ik zeg ja 1.8/1.9 gaf die maar aan nu weet ik niet waarvoor die een boete gaat schrijven ensow dat heeft die niet in het bijzijn van ons gedaan en we hebben geen gele papiertjes gehad. boete s Ik rechts inhalen 90 euro begrenzer hebben : bepaald officier van justitsie snelheid op roller : bepaald officier van justitsie. ik heb nog discusie gehad over me begrenzer en hij heeft me later de dag nog gebeld dat het niet mag ookal is die niet aangesloten.:(:( mijn maat fietspad rijden 50 euro rechts inhalen 90 euro snelheid op roller : bepaald officier van justitsie nu heeft hij foto s gemaakt met zijn telefoon dat zijn voorwiel niet vast stond en de koelings buis niet op de radiateur stond gericht. en bij mijn dat ik zelf de test maakte en dat de buis ook niet goed gericht stond. denken julie dat ik een goede kans heb als ik een bezwaarschrift schrijf dat ik zelf moest rijde op de rollerbank+ foto dat het zo is? en voor eventueel die begrenzer omdat die egt niet aangesloten was? hoop dat iemand me kan helpen zou wel fijn zijn zovast bedankt allemaal aub niet zeike dat het niet mag ensow dat weet ik ook wel mja ik mag ook geen roller test maken en dat moest ook. of niet? nja gr rik |