Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
36242 Skaapi 11-4-2006 16:05 Main Forum 4145 49

Topicpost
Gepost door: Skaapi Gepost op: 11-4-2006 16:05
Nou ik vertel maar ff het hele verhaal

Ik stond dus bij het stoplicht te wachten. Ik zag een politiemotor van de rechterkant aankomen rijden, dus ik dacht van ow fftjes uitkijken
Stoplicht ging op groen dus ik rustig optrekken naar 35 km/h (op mijn teller) waarna schijnbaar de motor achter me aan kwam.
Ik moest naar de kant en die gast zei dat ik mee moest komen, dus ik reed voorop met ~30/35 km/h en toen dacht ik dat ik af moest slaan omdat hij hele tijd richting aangaf
Toen reed hij voor me met 45/50 km/h dus ik dacht van wtf ik mag toch maar 30? en ik moest hem volgen.

naja om me verhaal kort te houden ik stond dus bij rollerbank, nog paar wachtende voor me.
Toen was ik aan de beurt en moest em starten, mjah me gaskabel zat nog maar vast een 2 draadjes dus die brak af (wel toevallig, had daar eigenlijk nog niet bij nagedacht dat dat de oplossing was )

Oftewel, ik kon niet meer op de rollerbank, ze woude me kentekenbewijs zien (wat ik dus niet wist dat dat moest).. gelukkig geen boete daarvoor.

Toen kwamen ze ineens mee dat ik geen achterreflector heb!! ik echt van WTF gebeurd er nou, nooit van gehoord

Kreeg ik achteraf dus boete omdat ik geen achterreflector had, 50 euro!
Ik wist dus van niks en ze wezen een scooter aan die dat toevallig ook had (terwijl er nog wat andere bijstonden die dat volgens mij niet hadden)

Nou wil ik graag weten of die reflector echt verplicht is (en sinds wanneer?) en of die op orginele Suzuki TSX brommers zitten?

alvast bedankt voor hulp

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved