Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
36167 | dreeg | 9-4-2006 2:38 | Begin Forum | 36394 | 118 |
Topicpost | |
Gepost door: dreeg | Gepost op: 9-4-2006 2:38 |
9 maart 2006 ik ben 2 weken trug ook begonnen met een project uiterlijk: frame helemaal gestript spatborden eraf ophangingen van kapjes eraf het stukje frame wat aan de achterkant overblijft als het spatbord eraf is eraf gezagen heel me brommer mat zwart gespoten het voor kapje zit er nog wel en heb er zwart horgaas in gespannen voetsteuntjes aan de achterbrug sorry van de grote foto's setup: 65cc airsal 70cc puch hogedrukkop trugloop uitlaat (ben er nog nie uit welke) 16mm dellorto cabrateur welke en wat voor filter weet ik nog nie hpi van puch verstevigde chrome achterbrug voor tandwiel 26 achter 22 snelgas killswitch blok: krukas opvullen carter bewerken wat allemaal al gedaan: het frame is al helemaal klaar alleen de achtervelg moet nog gespoten worden ik ben nu bezig met het opvullen van me krukas en het bewerken van me carters wat nog te halen: uitlaat 16mm cabrateur filter hpi onsteking killswitch meer foto's komen eraan laat weten wat je er tot nu toe van vind UPDATE 11 maart 2006 heb net de krukas opnieuw opgevuld vond het eerst niet netjes genoeg (moet heb alleen nog ff goed schoon maken) hier een foto nog mar even een foto gemaakt van hoe die er nu bij staat [size=18]UPDATE 13 MAART 2006[/size] gisteren me carters bij gewerkt (helaas vergeten foto's te maken) en vandaag de middelste carter helften in elkaar gezet en de cilinder er de HD kop erop gezet morgen ff jool bellen wanneer ik andere primaire vertanding op kan komen halen en dan kan ik het blok onder me brommer hangen ps. let niet op de rotzooi [size=18]UPDATE 16 MAART 2006[/size] gisteren wou een cabrateur gaan halen maar die waren op worden nu besteld dus toen mar ff snelgas en een NGK racebougidop+kabel gehaalt en een bougitje toen ben ik bezig geweest met me orginele gas hendel af te zagen anders kwam die te ver van het gas af te ziten en da remt nie lekker en is geen gezicht dus die moet opnieuw gespoten worden heb me achterwiel erop gezet en ff een foto gemaakt ik ga zo ff schroeven halen om me blok op te hangen die zit nu ook helemaal in elkaar op de hpi en de ontstekingskap na foto met blok en ketting erop nu alleen nog de hpi, cabrateur, killswitch en uitlaat halen en de bougidop+kabel, remhendel, snelgas en gaskabel erop net ook nog ff de rem en snelgas erop gezet en meteen mar ff de rem afgestelt ]UPDATE 21 MAART 2006 net ff een killswitch gehaald en ff een foto gemaakt van de killswitch en de bougikabel+dop en dan nu maar ff de killswitch aan me frame bevestiggen en dan hier een foto met me killswitch erop UPDATE 24 MAART 2006 ja ja vandaag was de grote dag heb vandaag de hpi gehaald de tecnigas en de 16/16 alles erop gezet en ja hoor hij start alleen als ik de lucht inlaat helemaal dicht hou dus me sproeier is te klein morgen mar ff wa maten groter halen zelfs 88 was te klein marja het moet mar om morgen te rijden hier een paar foto's van hoe hij er bij staat de foto's zijn nie echt goed omdat ik ze savonds in de schuur gemaakt heb morgen komen betere als ik nie de heledag aant rije ben hier zijn ze dan de 16/16 de uitlaat en hier zie je de bobine van de hpi en de killswitch UPDATE 30 MAART 2006 ik heb de heletijd ee lek gehad was gaan zoeken waar die zat maar eindelijk gevonden zat er een scheurtje in me barb en die is dus gister afgebroken met het vast draaie marja nu mar een minarelli horizontaal spruitstuk gehaald en die erop gezet nu komt er minimaal een 17,5 tot 21mm carb op hier een foto van de cilinder en het spruitstuk hij moet alleen nog beter afgezagen worden deze ga ik denk halen (als ik weer geld heb) :? Carburateur Dell orto 19 mm PHBG BS met kelk Malossi Powerfilter 42 - 58 mm. Recht model toch maar nie die race carb hoor er allemaal slechte reacties over en deze werd mij aanbevolen en omda er geen vacuum op zit ook geen powerbox UPDATE 1 APRIL 2006 ik dacht ik zal even 2 foto's maken van hoe die er nu bij staat UPDATE 3 APRIL 2006 vandaag besloten dat deze er ook nog opkomt HPI CDI 2005 met 2 curves UPDATE 5 APRIL 2006 vandaag ff wa plak plastic gehaald ow wa stickers te maken hier de resultaten toch nog mar even per kant 3 strepen bij gezet UPDATE 7 APRIL 2006 ik heb vandaag besloten om me cilinder en hdkop te verkopen want ik ga een gilardoni 74cc halen voor puch en me carters passend maken een nieuwe krukas en lagers erin laten persen en eerst de krukas oplaten vullen met teflon bussen en nieuwe keersinge erin te zetten me blok ga ik met hitte bestendige spuibus wit spuiten met rooie carter schroeve en ik koop toch gewoon een 2ehandse 21mm carburateur en laat een spruitstuk lasse en zet daar een aansluitrubber op en als het een beetje meejzit laat ik me achterbrug ook nog binnenkort 10 tot 15 cm verlengen en dan geen vering erop maar iets anders ipv vering mar wil nog wel testen met de cdi met 2 curve op de gilardoni en natuurlijk komt de powerfilter ook nog dus dat is wat ik de komende tijd aan me tomos ga veranderen me cilinder en hdkop staan tekoop onder het kopje tekoop 2e UPDATE 7 APRIL 2006 vandaag ff naar van der kruijs geweest om een pakking van de gilardoni te halen maar die hadden ze niet dus hebben ze er een uit de doos gehaald en overgetrokken op een papierje ik heb hem vandaag op een oude kaart geplakt en uitgesneden toen ben ik daarna een dremel gaan halen en ben ik aan het werk gegaan met me spoelpoorten ben 4,5 uur bezig geweest en dit is het resultaat moet het alleen nog even met een schuurpapiertje goed glad maken en als ik de cilinder heb kijken wat ik nog van de boring af moet halen UPDATE 11 APRIL 2006 vandaag een compleet schijfremsysteem geregelt zit allen te kijken hoe dit te maken is hier 2 foto's een grote schijf die kan mooi over de velg heen allen de klau loopt dan tegen de velg aan hier een kleine schijf dan zou er een adaptor ipv de trommel gemaakt moeten worden de 2e optie word het ga iets op een draaibank laten draaie wat ik in me velg kan doen ipv me trommel en daar dan de schijf aan bevestiggen en voor de klauwen word een ophangin aan me voorvork en achterbrug gelast UPDATE 14 APRIL 2006 vandaag een witte hittebestendige spuitbus gekocht en me blok wit gespoten dit is het resultaat UPDATE 15 APRIL 2006 vandaag de gilardoni gehaald hier wat foto's van de gila en de airsal UPDATE 18 APRIL 2006 heb net ff een oaar boodschapjes gedaan UPDATE 19 APRIL 2006 ff snel foto's gemaakt UPDATE 21 APRIL 2006 hier filmpje mar was nie vol gas en rustig optrekken [URL=http://s36.photobucket.com/albums/e8/dreeg/?action=view¤t=IMGP7148.flv][/URL] (rechter muisknop en koppeling openen) UPDATE 25 APRIL 2006 vandaag en gister nog een paar dingetjes gehaald gister: 3x koppelings olie pakking koppelingskap zijstandaard benzineslang vandaag: cross helm cross bril vloeibare kapping malossi powerbox en voor morgen is er een VTW 28 besteld en ga ook meteen een nieuwe ketting halen Dit bericht is gewijzigd door dreeg op 25-4-2006 om 12:37 uur. Dit bericht is gewijzigd door dreeg op 25-4-2006 om 12:39 uur. |