Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
36102 tukker89 6-4-2006 19:33 Meeting Forum 4037 17

Topicpost
Gepost door: tukker89 Gepost op: 6-4-2006 19:33
Beste mensen,

Een maat en ik willen in de zomer een toer maken door Duitsland. Aangezien het nog niet wil vlotten met aanmeldingen wil ik hier kijken of er animo is. Eventueel rijdt er nog een derde persoon mee, maar die moet nog een certi + brommer halen dus dat is nog niet zeker.
We willen eerst kijken of er mensen meewillen, dan bepalen we in overleg de "regels". Toch hadden we al wel wat in gedachten:

- Geen racersmentaliteit. Aangezien er waarschijnlijk 2 Oldtimertjes meerijden die zo'n 60 lopen hebben we geen zin in gerace. Het is tenslotte ook vakantie.
- Kilometers staan niet vast. We willen een beetje toeren en kijken waar we uitkomen. Eventueel is er in overleg wel een soort route af te spreken.
- Brommer moet in goede staat zijn. We hebben geen zin om elke dag een blok uit elkaar te moeten trekken in de berm.
- Overnachtingen gebeurt op campings.
- In de buurt van Overijssel wonen is wel handig, niet noodzakelijk. Wel makkelijker met afspraken maken etc. Hier zal ook het vertrekpunt liggen.
- Er zullen een beperkt aantal personen meekunnen, aangezien we niet elke keer gezeik willen hebben als we een camping zoeken enzo.
- Bedoeling is om één van de laatste 3 weken van de vakantie te gaan.
- En tenslotte is een goed humeur natuurlijk belangrijk!

Dus heren (en dames ) Meldt u aan!
Echte geinteresseerden: Meld me anders even aan op msn: Tukker89@hotmail.com
Dit bericht is gewijzigd door tukker89 op 6-4-2006 om 19:38 uur.

Dit bericht is gewijzigd door tukker89 op 6-4-2006 om 19:40 uur.

edit kampersjaak:
moved to mef

Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 6-4-2006 om 22:20 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved