Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
35957 | OmafietS | 31-3-2006 14:26 | Technical Forum | 1330 | 23 |
Topicpost | |
Gepost door: OmafietS | Gepost op: 31-3-2006 14:26 |
heey kerels, Mijn MT'tje weer inelkaar, met nieuwe ketting enzo.. jeej het rijdt weer.. ik blij en ff een rondje rijden... Maar ik vond hem niet zo geweldig rijden, dus ik ging thuis n beetje kloten met de gasnaald... en nu doet i niks meer... hij start wel maar zodra ik ook maar naar het gas kijk of er aan draai hoor je een ..BBUUUOOOWWPPP geluidje alsof hij verzuipt ofzo of juist geen benzine heeft... ik MOET hem met choke starten anders doet i helemaal niks.. maar als ik rij... (met moeite) en ik trek de choke uit.. merk ik alleen dat i iets beter stationair loopt... niet dat i harder trekt ofzo... ik dacht dus.. vuiltje in de carb.. maar dat is het niet.. heb m er af gehaald en nieuwe carb er op gezet zelfs! sproeier uitgeblazen.. vlotter zit niet vast... gasnaald op alle verschillende niveau's gezet... verschillende bougie's geprobeert.. maar hij doet nog steeds debiel weet iemand wat het is? k denk sproeier.. maar wat? Overigens wordt de cilinder erg snel erg heet... ik ben nu van sproeier 94 naar sproeier 110 gegaan, en hij doet nog steeds zo wierd.. iemand van jullie enig idee? |